miercuri, 31 martie 2010

Zâmbet după răsărit


M-a bătut la cap o lună de zile că vrea să fotografieze un răsărit de soare...
Aşa că...de ce să nu chinui un om cu noaptea-n cap?
27 martie ac, ora 5.15 am.
Mă îndrept către patul ei, pâş-pâş...
Mă uit în jur...are un laptop pe noptieră şi un telefon mobil peste el...
La o adică, poate să arunce cu telefonul după mine...sper să nu se gândească la laptop...
Totuşi, poate nu aude...şi plec fără ea...
O strig în şoaptă: Oaaanaaaa...
Şi tot în şoaptă îmi răspunde: Daaaaaa!
Hopa! Adio plimbare de dimineaţă de unul singur...
Răsăritul...spun eu şoptit...
În trei minute era cu rucsacul în spate...
În alte 40 de minute ne minunam de cum arată un răsărit de soare la Sulina...cu 2 km înainte de mare...
Şi-a văzut visul cu ochii...
I-o fi plăcut?
Habar nu am, dar aşa a zâmbit când am întrebat-o dacă i-a convenit ceea ce a văzut...
Ce soră am...

22 de comentarii:

  1. Îmi plac gropițele din obraji !!!!
    Are un frate care-o iubeste, asta e sigur....)))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am mare noroc, aici fotografiez apusul.Atunci intra soarele in mare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda..frumoasa Oana...iar fratele talentat si foarte inteligent!

    RăspundețiȘtergere
  4. ... aşa Oana, să-l mai baţi la cap ...

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Ema: sunt naturale!
    @ Monique: cam tot de apus am şi eu noroc; răsăritul a fost la Sulina, vreme de 3 zile... într-o excursie
    @ Angela: nu-l cunosc pe frate! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Dianet: caut eu unul şi cu tine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Catalin, imi pare rau, dar nu vad eu bine sau nu seamana? http://oanaboncu.wordpress.com/about/ , ce facusi?

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasă Oana...inspirat portret, felicitări fotografului! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Cozmin: o fi sora Oanei si le-am incurcat!
    @ Costea: aparatul e de vine...

    RăspundețiȘtergere
  10. Domnu', mi-am uitat peria acasă, mă primiţi aşa? :D
    S-a tuns sora fotografului, şi-i creaţă cum sunt şi eu, îmi place de ea. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. @ anca: adică...şi tu ţi-ai tăiat podoaba?

    RăspundețiȘtergere
  12. catalin, frumoasa sora aveti....ati tinuto ascunsa pana acum...scoateti as dupa as...

    RăspundețiȘtergere
  13. :) Abia astept ... si te rog sa mi le dai si mie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu am tăiat nimic acum, ci în iulie 2009, şi tot aşa îmi şedea.

    RăspundețiȘtergere
  15. Starea surprinsa spune totul!
    Iar modelul scumpic! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Dianet: da, dar după sărbători...
    @ Adela: luna asta a avut noroc...ultima oară a fost în decembrie...

    RăspundețiȘtergere
  17. si frumoasa si desteapta si cu zacusca buna... ce sa mai vrei nene???

    RăspundețiȘtergere
  18. @ bogudan> să nu i se mai deschidă capacul la borcanul cu zacuscă atunci când îl ţine în geanta mea:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Valeu! Da' ce de laude am primit si eu si frate-miu. Cum lipsesc putin de pe net, cum isi mai aminteste cineva de zacusca ... :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Cu siguranta i-a placut, zambetul spune asta de mii de ori :)

    RăspundețiȘtergere