joi, 4 martie 2010

Misterioasa






Masca este adusă din Italia, aparţinându-i unei fete brunete, de 19 ani, studentă la drept...
Pe scurt, ea se autocaracterizează cam aşa: Sunt o persoană foarte sociabilă de felul meu, dar problema mea e ca am dezvoltat o intoleranţă la prostie, deci socializarea cu anumite persoane este o adevarată provocare, pentru ca imi vine sa îi strâng de gât, spunându-le sa se ducă să citească o carte.

Fetei brunete îi place să fotografieze la nivel macro.
Şi mie îmi plăcea...nu fata brunetă...ci să fotografiez.
Dar, să nu mai vorbim despe fotografii...
Fata brunetă scrie frumos..., mai ales când vine vorba despre Oglinda spartă...

9 comentarii:

  1. Mi-e teamă să nu-i creeze dependență parfumul misterios... la o vârstă atât de crudă. Femeile dezvoltă de mici aceleași obsesii pe care le regăsim adulte fiind. Interesant. Aproape ca o revelație.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anmyo> lasă, că ai pus tu la tine...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Păi tocmai datorită faptului că postul tău mi-a amintit. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. fotografia imi plaCE foarte mult,in ceea ce priveste descriere fetei ca-i e greu sa socializeze cu altfel de persoane care nu au atata carte ca si ea...sincer e problema ei dar o tara nu sa face numai cu oameni care fac dreptul...sa iasa din casa sa vada adevarata fata a Romaniei

    RăspundețiȘtergere
  5. @ADRIAN:
    "sa iasa din casa sa vada adevarata fata a Romaniei"

    Este mult mai ancorată în realitate în comparaţie cu noi...

    RăspundețiȘtergere
  6. În sfârşit citesc despre o persoană de vârsta ei că nu se ocupă cu mâncatul de seminţe şi mişcatul din buric pe dansuri orientale. Felicitări. Respectele mele. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult pt descriere si comentarii.

    @Adrian: Problema mea este tocmai ca ies foarte mult din casa, nesuportant sa stau in ea. Iar o tara nu se face cu oameni care sunt la drept, sunt perfect de acord. Dar inainte sa cataloghezi oamenii afla mai multe despre ei. Din comentariul tau reiese ca ti-se pare ca sunt ingamfata sau plina de mine. Afla ca sunt la drept din cauza parintilor, eu vrand la arte -ceramica, sticla, metal / fotografie sau la unatc-actorie. Iar cand vine la targ una din fetele care ''manaca seminte si da din buric'' si rade ca si da coate la prieteni ca vede o schita de nud, si vorbeste o romana agramata, cam iti doresti sa o trimiti acasa sa citeasca o carte!

    In rest imi place sa cred ca traiesc in realitatea mea :P ma mint singura dar ma simt mai bine :P

    ''Bruneta de la drept''

    RăspundețiȘtergere
  8. I like this! Brilliant!

    RăspundețiȘtergere