joi, 25 martie 2010

Răsărit de soare





Sunt în hotel.
E 5.30 dimineaţa.
Zâmbesc, în momentul în care îmi amintesc că în urmă cu două zile mă uitam la focurile de artificii.
Mă echipez, îmi iau sculele şi fug afară. Sunt la un km de plajă şi vreau să prind un răsărit de soare în Marea Mediterană.
Ajung pe plajă cu 10 minute înainte ca soarele să se nască din apă. Îmi pregătesc aparatul şi...ceasul începe să sune enervant de puternic. În jurul meu totul este în beznă. Mă uit la ceas  şi realizez că de fapt...am visat. Nu-i bai. Prin geamul camerei de hotel  văd plaja.
Încă mai am timp să fotografiez răsăritul de soare...
Ajung pe plajă cu 8 minute înainte de răsărit.
Mă uit la palmieri, la vapoarele care merg spre neştiut şi la nisipul din care lipsesc algele, mucurile de ţigări şi cojile de seminţe...
Vine şi soarele...
Eu plec...îl las pe el pe aici...
Mă duc să-mi bag mâinile în podoaba capilară a soră-mii, că a venit aseară pe la  mine şi mi-a făcut capul calendar cu răsăritul de soare...
I-am rămas dator...În următoarele 3 zile am să o trezesc ca în armată, numai la 5 dimineaţa, ca să fotografieze răsăritul de soare. Iar bonus va fi faptul că am să o alerg şi seara, la apus, tot după soare...





17 comentarii:

  1. Catalin, simplu: superb! Linistitor si rascolitir in acelasi timp.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tare mult rasaritul tau!
    Aproape m-ai convins sa renunt la dulcele somn de dimineata... :)
    Suberb!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alergati, ca merita!
    O zi in care reusesti sa imortalizezi rasaritul si apusul, nu e o zi pierduta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha ha haaa! Gata m-am trezit.

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am trezit si eu acum cateva zile la 6 fara un sfert, tot pentru un rasarit, dar la Marea Neagra. Acum iar am devenit nostalgica...

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Mihaela@ Adela> Mulţumesc!
    @ Oana: târziu!
    @ Christinne L: dar cu maşina se poate?:)
    @ Alina: Marea a rămas la locul ei; după două ore de A 2...şi alte două de DN, nostalgia îşi va găsi leacul...

    RăspundețiȘtergere
  7. Am ajuns prea tarziu?...ati Inchis?...frumos vis!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hm, cam violent domnu'.
    Întâi chinuiţi papagalul, după care vă băgaţi mâinile în părul surorii.
    Aceste evenimente dau de bănuit. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Angela: a, nu, pentru Dvs deschid...
    @ anca: are părul mai scurt decât al meu; so: ai dovada?

    RăspundețiȘtergere
  10. E frumos cand visele se indeplinesc, mai ales cand e vorba de rasarit...Foarte frumoasa fotografia!

    RăspundețiȘtergere
  11. Tudor și Ilinca, varianta mărită și capitalistă.
    Rezultat : superb !

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc frumos pentru rasarit !Este minunat !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Joykarisma & Ema: mulţumesc!
    @ Crisss> Cu plăcere!...mai am!

    RăspundețiȘtergere
  14. Salutări pentru surioara ta... :)
    Frumos cadru. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Superb rasarit! Nu era pacat sa dormi si sa pierzi asa frumusete? :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Crisss> eu nu!
    @ Costea: he!-he! E măritată dnu...
    @ Lavinia: mulţumesc! Nu aveam cum să ratez ceva planificat...

    RăspundețiȘtergere