miercuri, 10 martie 2010

Cristina






Afară ningea, iar eu şi doamna M. ne aflam la etajul I al unui imobil, urmărind fulgii de zăpadă care se jucau prin aer şi încercând să terminăm meniurile comandate.
Şi în timp ce mă uitam peste umărul doamnei M. am văzut o privire mirată "pe care nu am cum să o ratez".
Aşa că, pe fată o cheamă Cristina şi mi-a spus Bună ziua! când m-a văzut, motivând că semăn cu cineva.
În fine...
Eu m-am ales cu un subiect, iar ea cu o fotografie...
Dar a rămas o problemă...
Nu ştiu cu cine semăn!, că am omis să o întreb...

10 comentarii:

  1. Nu pot să cred ! Nici la masă nu lasați deoparte aparatul foto ?
    Atâta risipă de pasiune, pe criza asta, e de admirat ...))

    RăspundețiȘtergere
  2. Simpatica Cristina cea cu ochi albastrii...sau or fi verzi? Nu-mi dau seama.
    ps: sa va fie de bine...

    RăspundețiȘtergere
  3. Verzi!Cred ca-si schimba culoarea in functie de stare...Poate i s-a parut ca semanati cu dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahahaha, uite cum te inspiră copchilele cu ochi albaștri! Și-ți dau poza zilei!

    Apropo, v-am văzut impreună, dansând tango ..... cu toate mișcările aferente! Faină imaginea ... din minte mea!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ema> câteodată, noaptea, văd nişte umbre prin cameră...Dacă am să dorm cu rebelul lângă mine atunci am să mă dumiresc, odată, şi ce-i cu umbrele acelea :)
    @Joykarisma: Vă mulţumesc!
    @Angela: în funcţie de stare? Adică sunt şi fete care-şi schimbă culoarea ochilor tot aşa cum îşi schimbă cameleonul pielea ? :)
    @ogarafgan: Dvs râdeţi suspect de mult astăzi...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. In functie de stare si de varsta.

    RăspundețiȘtergere
  7. bre cataline ...te-ai topit ....:)) draguta foc

    RăspundețiȘtergere
  8. @florijianu> păi eu nu am luat fata în braţe, cum a făcut altcineva cu o altă blondă...

    RăspundețiȘtergere
  9. nu conteaza cu cine crede ea ca semeni daca ochii ei verzi te-au facut sa o surprinzi asa de bine...frumusica fata

    RăspundețiȘtergere
  10. Când privesc fotografia am sentimentul de deja vue, îmi pare cunoscută domnişorica din imagine..., dar nu ştiu de unde...

    RăspundețiȘtergere