duminică, 7 martie 2010

Aer de primăvară




Astă-iarnă se da cu tunul şi nu se găseau trei oameni cu un aparat de fotografiat în Grădina Cişmigiu...
Astăzi a fost o adevărată invazie.
Ceva în genul filmelor cu puşcaşii marini americani...
Indiferent de direcţia în care m-am uitat a fost imposibil să nu văd pe cineva cu un aparat de fotografiat.
Şi nu e vorba de aparate compacte ci din alea scumpe, DSLR-uri...
Aşa că, dacă pe alei nu prea mai era loc, am intrat pe spaţiul verde. 
Norocul meu că am avut bocanci...


20 de comentarii:

  1. Io-te, aparura ghiocei? Ce tare...
    SI eu m-am plimbat ca de obicei cu bicicleta azi la sosea si am vazut cel putin 200 de aparate scumpe la gitul unor prostalai. Incredibil. De ce s-io fi luind lumea asa ceva? EU faceam poze cu G11 si eram saracila prabushila pe linga teleurile si zoom-urile si sculele plimbaretilor. Dar din cite am vazut, nu stiau nici sa scoata capacu. Ce chestie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da-mi o zi cu soare si iti voi arata cata lume iubeste fotografia!
    A doua imagine e rezumatul romantat al unei zile de promavara...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ InGri: nu pot să-ţi dau decât patru ore cu soare dintr-o zi...

    @ fotografu: pentru ghiocelul ăla mi-am umplut haina din piele cu noroi...Cât despre capace, oamenii nu au avut telecomenzi la ei, iar ăia care le-au avut au rămas fără acumulatori :)
    PS: şi eu am tras vreo 10 km la pedale, azi, dar pe altă rută...

    RăspundețiȘtergere
  4. da, miroase a primăvară ... a meritat sacrificiul hainei de piele ... îmi plac toate cadrele, felicitări

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cristian Ion> după cerbii ăia de astă-iarnă...trebuie să te reîntorci la locul cu pricina...

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi plac cel mai mult toporaşii ieşiţi din zăpadă!
    Cât despre aparatele foto cu care se plimbă unii prin oraş... eu prefer să cheltuiesc banii ca să ajung în locuri care merită fotografiate şi să fotografiez cu telefonul :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Care mai de care se lauda cu coloritul lor superb, ca si cum ar vrea sa spuna : eu sunt adevaratul vestitor de primavara!

    RăspundețiȘtergere
  8. Absolut superbe fotografiile! Acum ca se dezmorteste natura, sper ca ne vei delecta mai des cu astfel de frumuseti...

    RăspundețiȘtergere
  9. Offf! Ce frumoase sunt brandusele! Si ghioceii ... Multumim.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Christinne L: este un covor colorat a intrarea în G. Cişmigiu dinspre Biblioteca Pedagogică...

    @ Joykarisma: mă duc la munte; de florile de aici m-am săturat!
    @ Oana Boncu: şi cât praf se puse pe Canon-ul tău...:)
    Cu plăcere!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoase!
    Of, nu am iesit azi... dar cand era zapada mai mare am fost prin Cismigiu... :)
    Dar voi recupera! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Adela: eu am dovada cu zăpada...a ta unde este? :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Te-am prins! :)
    Pe blog (06/02), unde altundeva? Remember? M-ai si certat atunci... :)

    RăspundețiȘtergere
  14. nu-i fir de praf pe canonu meu. Chiar daca n-am mai pus nimic pe blog ... am muncit din greu. Saptamana viitoare se vad roadele. ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Adela> omul comod era în a doua imagine...;
    so: nu am certat pe nimeni...

    @ oanaboncu: bine! templele de la Luxor şi Karnak vor fi aruncate la gunoi:)

    RăspundețiȘtergere
  16. O mie sapte sute doisprezece scuze!...

    RăspundețiȘtergere
  17. @Adela: adică mă trimiteţi pe urmele lui Cantemir, spre ruşi?...

    RăspundețiȘtergere
  18. Merg pe urmele dumneavoastra, dau de voci de primavara (http://www.youtube.com/watch?v=Y_kMxHgkpLo&feature=related)si dupa ce ascult si ofurile vrabiutelor de la geamul meu... imi dau seama ca a venit Primavara ( http://www.youtube.com/watch?v=cwUS7anj_Z4&feature=related )

    De ata bucurie nu va voiu spune ,,multumesc`` pentru ca am sa uit... uitati-va pe fata mea!

    RăspundețiȘtergere
  19. Pai cred ca era o mie sapte sute unsprezece... :)

    RăspundețiȘtergere
  20. @ Adela> trebuie reluată numărătoarea. Sigur nu va mai ieşi aceeaşi cifră!

    RăspundețiȘtergere