luni, 1 februarie 2010

Numărul 40


Teribilă şi cifra asta. În '40 pe obrajii Basarabiei curgeau lacrimi...
Tot atunci, un cutremur i-a înspăimântat pe bucureşteni şi nu numai, iar blocul Carlton (celebru prin cele 14 etaje ale sale), aflat pe strada Regală, colţ cu Bdul Magheru (central, carevasăzică...), s-a făcut una cu pământul...
Europa era zguduită de război, iar Cioran îşi publica Amurgul Gândurilor...

Cei doi din imagine nu se cunosc. Ieri s-au văzut pentru prima oară din cauza cifrei 40...
Au însă în comun dragostea pentru fotografie.
El şi ea se găseau în apropierea străzii bucureştene Lisabona.
Ea căuta o casă aflată la nr. 40. El îi arată, scurt, precis şi clar, cu ochii lui de arhitect, unde să ajungă.
Ea se supără o idee. Dorinţa ei se găsea tocmai în capătul străzii. Nu cred că a realizat ce a găsit acolo...dar i-a plăcut. Acolo, strada formează o cruce cu cele două buzunare ale sale. Deh, idee de arhitect interbelic...
Când tânăra a fotografiat a ales ca locaţie buzunarul drept al străzii...iar eu am văzut o femeie pe un braţ de cruce...
Le-o merge bine celor care locuiesc la nr. 40?
Şi dacă tot am adus vorba de dragoste...


NICOS-SECRET LOVE

7 comentarii:

  1. Ha, ha, viziune de artist, dom'le... frumos spus ce sa zic?!
    Mihai

    RăspundețiȘtergere
  2. aha! deci am stat de vb ieri si nu ai spus nimic... poate pt ca nu stiai nici tu! Cu domnisoara din foto am vb si eu .. si cu domnul .. si apoi cu tine .. hihihi.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Veronique: deh, l-aţi ochit pe el din cauză că ştiţi că are bani...:)
    Eu ştiu ca şi Jean-Alexis Moncorgé: totul şi nimic!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragostea nu se gaseste pe toate strazile ..!!

    RăspundețiȘtergere