miercuri, 24 februarie 2010

Alo! Nu-i voie, că eu sunt organu!



Mai zilele trecute am observat un ditamai copacul căzut pe spaţiul verde.
Aşa că, dacă tot era dimineaţă şi trebuia să fac ceva ca să mă trezesc, am intrat în zăpadă să fac click.
Între timp a venit un nene, supărat, care m-a somat să nu mai filmez: Alo! Nu-i voie, că eu sunt organu!
Nea caisă nu a auzit că se poate sta pe spaţiul verde, din cauză că mie nu mi-a comunicat primaru! (Ce băieţi buni, primarii ăştia. Ca să facă reducerile de personal planificate şi-au trecut în fişa postului şi atribuţii de consilieri juridici...).
Eu nu am vrut să renunţ la spaţiul verde (în fapt, un teren acoperit de zăpadă), iar el o ţinea cu organul lui, până când i-a venit în minte să mă legitimeze...
Haios moment, în fapt...un tâmpit care habar nu avea de proceduri...
Până la urmă a renunţat la legitimare...
Ideea era că primise dispoziţii să nu-i filmeze nimeni copacul căzut până când nu se curăţa spaţiul verde...
A doua zi, copacul  dispărure.
Pe locul accidentului au rămas două trunchiuri tăiate la drujbă.
Organul nu mai era...
Dormea în baraca din plastic...
...şi ca să nu fie văzut îşi pusese coli albe, de format A 3, în geamuri.
Pentru cele două trunchiuri nu mai primise dispoziţii...
...iar somnul organului, fiind pe bani de la buget, era mai dulce decât mierea.



11 comentarii:

  1. ... si organul ce ziceee ???
    păi organul e la telefon.

    RăspundețiȘtergere
  2. De rasu'plansu' organul asta...Si totusi, somnul organului naste arta in cazul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu aş spune că mai degrabă naşte pitici. Da! Pititci care se pun pe creier de-i dau impresia că e "dăştept"!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi imaginez situatia pe melodia pe care ai postat-o "Stupid boys"

    Poezie noua:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @fotografu: eu m-am săturat de specimene din astea...;
    @vaida francisc atila: şi sunt din ce în ce mai mulţi...
    @Ema: vă trimit o foto...
    @Joykarisma: şi dacă nu dormea, tot făceam...
    @Anmyo: după cel mai lung cârnat, cel mai lung tort şi cei mai mulţi Moşi Crăciuni din Bucureşti introduşi în Cartea Recordiurilor, ar merge băgaţi şi ăştia cu piticii lor...:)
    @Claudiu Negreu: compune nişte versuri...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ţara lui Caragiale în toată regula...

    RăspundețiȘtergere
  7. Place! :) ..... nu organul ..... nu ista! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place prima poza, din a 2-a zi.
    Inca o data rama surprinde placut...

    RăspundețiȘtergere
  9. @InGri: rama a fost cel mai uşor de făcut...:)

    RăspundețiȘtergere