luni, 3 ianuarie 2011

Speranţe...



  
Nossas camas separadas

Mi-am căutat toate speranţele,
şi cele mici şi cele mari,
însirându-le ca într-un vis...
Şi m-am tot jucat,
constatând că sunt aşa de multe,
iar timpul e aşa de fugar,
până am hotărât
ca pe unele să le arunc pe aripi de vânt,
iar pe altele să le rog să meargă mai repede.
Dar nu vor ajunge toate la destinaţie...
Cele mari se vor urcat pe cele mici,
călcându-le în picioare şi formând o piramidă,
iar cele ajunse pe culmi vor fi ameţite de razele de soare...
Va trebui să le iau pe toate, la rând,
să le dreg zâmbetele şi buna dispoziţie
şi să le rog să nu se mai calce în picioare...
Iar ele îmi vor scoate ochii, cu zâmbetele lor,
şi, capricioase fiind, mă vor trage de păr...
spunându-mi că vor prinde viaţă
doar dacă voi crede în ele...



 

16 comentarii:

  1. Cred ca suntem nimeni fara credinta! Au dreptate!
    Faina imaginea!

    RăspundețiȘtergere
  2. atunci crede si lasa-le sa traiasca...
    e atat de simpla si curata fotografia...
    zapada se va topi oricum...asa ca ai grija de sperantele tale...

    RăspundețiȘtergere
  3. tu crezi IN tine,inauntrul tau e si speranta...care e doar una...crede-ma,vei crede ca sunt mai multe cat timp vor fi mai multe credinte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cate prajituri ai facut cu zaharul ala?

    RăspundețiȘtergere
  5. ..hm..."fire de zăpadă"...vor trăi doar dacă vei crede...

    RăspundețiȘtergere
  6. Happy new year! May all your wishes come true in 2011

    RăspundețiȘtergere
  7. ... şi din speranţele astea ies fotografii frumoase ... bună treabă

    RăspundețiȘtergere
  8. Dumitale scoti niste fotografii atat de frumoase uneori incat parca n-as vrea sa te mai aud vorbind, ca una zic fotografiile , alta necheaza uneori cuvinte incalecand alte cuvinte.
    De fapt decat sa mai zici ceva de rau , mai bine taci si doar fotografiaza! Am zis!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ia, sa-ti dau si eu un sfat: fa-ti ordine printre sperante!
    Cat timp sufletul iti vibreaza, traiesti!

    RăspundețiȘtergere
  10. frumoase ganduri...
    iar de imagine... ce sa mai vorbim...

    RăspundețiȘtergere
  11. Fara sperante nu suntem decat niste anemici imbecili.

    RăspundețiȘtergere
  12. ...la multi ani Catalin ....! asculta la un om trecut prin multe ..:
    - ..ai grija ce itzi doresti k se implineste mai repede decit crezi....!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoasă imagine, sper ca speranţele tale să fie la fel de curate atunci când vor ajunge la final de drum.

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Adela: un solz de peşte ars...:)
    @ Pandhora: se va topi...dar nu acum...
    @ Toteu: fuge, zboară, este mai ceva ca fluturii...
    @ M.: calculez, calculez, dar nu le fac mai bine un macro?
    @ Septembrie: e mai bine să le uit...
    @ Desing: idem!
    @ Cristian: doar normale...
    @ Danela: de la palma după ceafă se trecu la palma peste gură...; dar unde-i răul în alb? :P
    @ Dreamer: le-am lăsat afară...
    @ Veronique: dar mai era până la stilul vechi :)
    @ Christinne: gânduri de seară...
    @ QED: şi aşa s-a creat Iadul...:)
    @ Feri: cred că la mine este pe dos...
    @ Costea: nu există capăt de drum...

    RăspundețiȘtergere
  15. Mulţumesc mult pentru speranţe. Am mare nevoie de ele. Îţi doresc un an minunat!

    RăspundețiȘtergere