marți, 14 iunie 2011

Teribilista...



 
Anatol D. - Ploaia

11 comentarii:

  1. Asa terbilista cum e, trebuie sa recunosc ca o invidiez putin ... mi-aduce aminte cat de mult imi placea, in copilarie, cand in mijlocul unei zile fierbinti de vara incepea o ploaie torentiala, sa ies desculta in curte si sa dansez in ploaie. Evident, asta era posibil doar pana prindea de stirea mama sau bunica, si dansul meu se termina rapid, cu un ceai fierbinte si sosete groase. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. perfecta...si.. sportiva, mai mult ca sigur..
    este o atitudine si "altitudine" de sportiva :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine v-am regasit, la inceput de vara!
    http://damafaracamelii.blogspot.com/2011/06/bine-v-am-regasit.html

    RăspundețiȘtergere
  4. ce face iubirea pentru sandale :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ M: şi ieşită din piscină :)
    @ Narnia: poate şi sirop...
    @ Sorina: probabil atletism...
    @ Dama: şi va veni şi toamna...
    @ Sophie: în caz contrar le-ar fi aruncat...

    RăspundețiȘtergere
  6. ...sau poate, aveau sandalele o problemă:)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Septembrie: sufereau de acvaplanare! :)
    @ Smalldot: temporar...

    RăspundețiȘtergere
  8. Teribilistă dar bravo ei, şi eu aş fi făcut la fel.

    RăspundețiȘtergere