miercuri, 22 iunie 2011

Dincolo de noi...




Realitatea...
Zilnic ne pierdem prin ea, măcinaţi de gânduri pozitive sau nu.
Ne uităm pe fugă la oameni şi la lucruri.
Unele aspecte ne plac mai mult, altele nu ne atrag deloc.
Selectăm clişee din marea de imagini şi rămânem cu ele.
Mai devreme sau mai târziu la unele renunţăm,
adăugând, peste vechituri, alte raze de soare cu parfum de inedit.
În principiu, realitatea ar fi cam aceeaşi pentru toţi,
însă diferă modul în care oamenii o percep.
Sunt persoane interesate de forme, altele de culori sau de sunete.
Până la urmă, spectacolul vieţii este frumos,
însă de cele mai multe ori ne pierdem în lucruri mărunte,
uitând să mai pivim la tot ceea ce se găseşte în jurul nostru...


9 comentarii:

  1. Un loc unde raul nu exista si sufletul sta cu mainile sub cap si priveste norii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. as vrea sa pot admira o campie inflorita in fiecare zi

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevar graiesti! ;p Sa ne bucuram de tot ce ne inconjoara... Zise Anima...

    RăspundețiȘtergere
  4. A secat ... sursa. De unde ... resurse?
    Am avut dreptate când am scris că-mi plac postările tale şi le "citesc", spre maaarea-mi delectare, în cel puţin trei moduri... pentru o mai bună, corectă percepere a ... realităţii.

    PS: câte sensuri, câte elemente ai aflat în ultima-mi postare?

    RăspundețiȘtergere
  5. E Omul de Tinichea? Cel fara de inima?
    Asta e...ne pierdem, si?

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu am in curte la tara o pompa din asta, doar ca e ingrijita:)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Smalldot: aşa o fi...
    @ MM: atunci nu au fost nori...
    @ Sophie: peste 20 de ani...
    @ CLM: verde crud...
    @ Ana Maria: data viitoare am să tac :)
    @ DW: sensuri: o viaţă neclară se mişcă într-un spaţiu care-şi va schimba tonul...
    @ M: nu am mers până la tinichea...
    @ Monica: asta era a nimănui...

    RăspundețiȘtergere