luni, 13 iunie 2011

Constatări...



Răpită celui mai constant element al naturii...

 
Opus - Faster And Faster

**
Canon EOS 350 D
Shooting mode: manual
Shutter speed:  1/400
Aperture value: 4.5
ISO: 400
Lens: 70 mm
Image quality: RAW
Image Size: 3456x2304
Flash: off
White Balance Mode: shade
Parameters settings:
1.Contrast:  Mid. High;  
2. Sharpness:  Mid. High;
3. Color saturation:  standard
4. Color tone:    +2
Color space:    Adobe RGB
Noise reduction:  off
File size:    6798KB
Drive mode: single shooting
Procesare: high pass la 2,0 şi rezoluţie de 72 pixels/inch în Photoshop CS 4.






16 comentarii:

  1. Minunata. Si minunate si detaliile. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Detaliile sunt aproape complete.Lipsește cantitatea de talent pe care o conține
    Asta este una dintre imaginile care mi-ar fi plăcut să o fi făcut eu!Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  3. Прекрасная фотография!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pana la urma ceea ce marita vazut ...se vede!
    Nu inteleg, de ce detaliile?

    RăspundețiȘtergere
  5. @ M: ...să stai în ploaie...
    @ MM: la mustăţi sau la picături? :)
    @ Vera: mai trebuia un trepied şi o diafragmă mai somnoroasă; avem timp pentru toate...; mulţam!
    @ Mari: hai să fie numai frumoasă...
    @ M: ca să nu mai fiu sâcâit cu întrebări pe aceeaşi temă...

    RăspundețiȘtergere
  6. Imaginea e superbă, ca de obicei! În rest, mă depășește..:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eeei, da! S-a meritat să stai în ploaie! (translatoru-mi on-line nu mi-a tradus ... "chineza"-ţi ha!)

    MAGNIFIC!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Septembrie: sunt şi maşini cu 6 trepte de viteză :)
    @ DW: Soliman? :)
    @ Florena♫: pe fugă...

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu, el era Magnificul...

    RăspundețiȘtergere
  10. @ DW: şi dacă se foloseşte particula cel?
    @ Liviu: au trecut 2 ani de când ne-am văzut ultima oara; salutări!
    @ Sorina: păcat că se vede aşa; pe un site din Germania este mult mai clară...

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai daca ai pus fotografia asta macro perfecta, noi ce mai punem?

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Wind: nici eu nu pot să fac ce faci tu; so...

    RăspundețiȘtergere