vineri, 3 iunie 2011

Soneria de la 145...




   

  James Last - The prisoners chorus

Trei familii în aceeaşi cutie,
toate trei cu aceeaşi sonerie :)
Bieţii poştaşi!
Ce vor face ei atunci când ghinionul va descărca acumulatorul soneriei destinatarului,
ori  îşi vor uita mobilul acasă şi vor avea de livrat o scrisoare recomandată?
Nu îi vor putea contacta pe destinatari, apelând la vecini...
Sau vor arunca cu bolovani / cărămizi / pietricele în geamul şi aşa cârpit...
Până la urmă...problema soneriei este minoră.
Din câte îmi amintesc,  urmări juridice grave rezultă atunci când cineva violează secretul scrisorilor, al telegramelor sau al altor trimiteri poştale etc., şi nu dacă se încurcă destinatarul unei corespondenţe...


12 comentarii:

  1. foarte tare.. nici vorba de monotonie urbana la noi :))

    RăspundețiȘtergere
  2. da...sunt oameni care nu au timp sa se plictiseasca :))

    RăspundețiȘtergere
  3. he he, comedia umana... ma gandesc ca bietul postas o avea si el dreptul ca lucreze fara sa fie intimidat... trist e ca sunt 3 familii "intimidacioase".
    inscriptia cu tel. e haioasa, imi aminteste de o poza similara, cu o nota: "etajul 2 s-a mutat la parter". :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Noroc ca sunt toti români si se înteleg usor!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Smalldot: fiecare cu capriciile lui...
    @ Pandhora: iar pentru asta lipesc afise :)
    @ Iulia: pe termen scurt...
    @ Costea: nu le-a lipit altcineva afisele...
    @ Sophie: enervati...
    @ Cora: mai sunt si altele, numai ca nu am timp de ele zilele astea...
    @ Vera: asta este si ideea...
    @ Dan: numai daca vor...

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Cam târziu...în contextul în care prima fotografie a fost văzută în două expoziţii, la Craiova şi la Bucureşti, anul trecut...

      Ștergere
  7. Felicitari pentru expozitii ... eu acum le-am descoperit si mi-au placut ... Multumesc

    RăspundețiȘtergere