miercuri, 1 iunie 2011

Este ziua lor (II)



   
Petr  Dranga - Top Cadence  Java   
 
 


7 comentarii:

  1. Un, doi, trei…lalelele parca-s fluturi… Nu mă uita, nu mă uita copilarie… “Ciufuliciul” cu plete-ncurcate de vânt învaţă cuvinte magice… De fapt nu sunt sigura cine pe cine învaţă.. Da împrejur e soare… stiu eu şi nişte tei… iar apa sigur n-are să spele devreme descântecul albastru …
    Tare-i frumos!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  2. se pare ca tati are mai mult succes

    RăspundețiȘtergere
  3. Din nou curiozitate, dar si multa iubire...
    O fotografie ce surprinde bucuria zilei ! Multi ani copilarie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chip de copil pictat cu flori de nu-mă-uita, rămas ca poză pe un telefon... alături o bluză oranj...
    Mă abţin, mă rezum la zâmbetul curat al copilului!

    RăspundețiȘtergere