vineri, 26 noiembrie 2010

Un romantic incurabil...




   



Am idei;
uneori am teribil de multe idei
şi ca să nu fiu biruit de ele
vorbesc în ritm mai alert, ca să nu le pierd esenţa...;
pentru mine nu-i greu; însă, pentru cei care mă cunosc...se pare că le întind nervii...
Dacă îmi place entuziasmul unei idei, în două ore pot pleca în Italia,
să ajung pe un vârf de munte sau să mă plimb pe malul mării
şi asta din cauză că mă îndrăgostesc de locuri şi oameni;
peste ani şi ani, locurile le regăsesc tot acolo.
Plouă cu amintiri, având în ele picături de miere sau de pelin...,
dar e frumos...
Cu oamenii e mai dificil.
Azi sunt bucuroşi, iar peste două zile le ninge cu tristeţe în suflete,
săpând tranşee pentru a nu fi invadaţi de fericirea celorlalţi.
Le e mult mai uşor să se gândească la lucrurile care nu le plac decât la ceea ce este frumos.
Mă uit la fostele colege de facultate, master, doctorat -  băieţi am fost minoritari...;
Până la 25 de ani şi-au făcut planuri de viitor: cu cine să se căsătorească, câţi plozi să facă (nu mai mult de doi) unde să lucreze, cum să le arate casa...
Le-au ieşit jocurile cu măritişul, job-ul şi casa; a urmat etapa a doua, cea  norilor negri,
în condiţiile în care liniştea în paradis nu poate dura la infinit; unele au divorţat şi s-au întors la părinţi, însă nici celor care nu au făcut acest pas nu le merge bine.
Sunt fete trecute o idee de 30 de ani, frumoase şi cu priviri triste.
Au uitat de entuziasmul care le umplea ochii cu scântei...
Eu am rămas un romantic incurabil...dar văd din ce în ce mai puţini oameni bucuroşi...


11 comentarii:

  1. 2 ganduri, aparent aceleasi, dar ca nuanta atat de diferite pot invada diminetile atunci cand deschidem ochii:

    .. chiar daca nu stim cum va fi...

    1. Astazi vreau sa fiu fericit!
    2. Astazi sunt fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt de părere că uneori se aplică aia cu:
    Things to do today: 1. Get up!, 2. Survive, 3. Go back to bed.
    Uneori si romanticii incurabili, asa ca mine, mai sapa tranşee. Dar dacă-s incurabili, le-acoperă la loc. :)
    P.S. Vai ce bine mă simt să te comentez din nou. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S.2: Da' să ştii că te-am urmărit, de după colţ. :)) Chiar dacă nu m-am arătat...

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Anca: dar casa mea îi rotundă! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Api şi ce, hârleţu nu-i pătrat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţi nu au în ADN chestia asta cu fericirea. Nu ştiu ce e aia şi n-o pot accepta, nici măcar nu bănuiesc că o trăiesc. E şi ăsta un mod de a fi. Poate persoanele astea s-au împăcat cu ele însele, d-aia s-a stins scânteia de luptători... pt ăia care erau războinici...

    RăspundețiȘtergere
  7. mi a placut mult postarea astea:)
    felicitari:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Oamenii nu-s bucuroși pentru că nu au cum, când nu sunt fericiți, când sunt divorțați așa de tineri și stau iar cu părinții. Poate și cu f-un plod după ele. Că văd c-ai vorbit de fete, chiar dacă au fost puțini băieții, poate le mere mai bine, nu?
    Poți fi cât muntele Athos de romantic, dar nefericit.
    Pofta de viață depinde de multe.

    RăspundețiȘtergere
  9. Schimbarea este mama solutiilor! :)

    RăspundețiȘtergere