luni, 15 noiembrie 2010

Semne...




   
Talisman - Numai una

15 noiembrie...
Aceeaşi zi,  dar la o diferenţă de un an:
în ambele zile am fost pe malul aceluiaşi lac (imaginea-i de anul trecut...)
anul trecut am văzut o bufniţă;
anul ăsta am avut noroc de două veveriţe...
Cerul de anul trecut a fost frumos;
anul ăsta am văzut un cer teribil de urât, colorat cu un gri infinit...
Anul trecut ajungeam acasă după 10 pm...;
anul ăsta am ajuns cu 6 ore mai devreme...
Anul trecut am râs mai mult;
azi am râs o singură dată, mai de dimineaţă:
Un grup de poliţişti au plecat, într-o excursie, cu un autocar suprapus;
Ofiţerii au ocupat locurile de jos, iar subofiţerii scaunele de sus.
Când autocarul a ajuns la 100 de km/h, subofiţerii au început să urle;
unul dintre ofiţeri i-a întrebat care-i cauza, iar răspunsul fu următorul:
Noi, aici sus, nu avem şofer!

PS: În maşină am ascultat Talisman..., anul trecut;
Azi am uitat de muzică...



25 de comentarii:

  1. asta da, semn...eu am ascultat aceeasi melodie acum o ora...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Erys: carevasăzică: ai venit în vizită la vecina mea cu Opel roşu şi nu zici nimic...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Dreamer: fii serioasă! Are doi câini boxeri; când mă vad că mă apropii de ea mă lipesc cu labele de perete...

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Erys: vecina! M-a sunat să-mi spună sa dau Talismanul mai încet, că are o musafiră...

    RăspundețiȘtergere
  5. ...numai una...
    aminteste-ti, Catalin, si ca viata e numai una... si la anul vezi ca ziua de 15 noiembrie sa fie minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci concluzie: o zi de rahat, 15 noiembrie, anul curent.
    La mata.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna gluma si mirifica poza! Melodia asta este preferata lui tata... :) Si ce mai asculta vecina? ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Loredana: dar nu sună niciun clopoţel...
    @ Ogara: nu am mâţă (mata), deci: nu-i!
    @ Erys: posesor de Audi...
    @ Anima: Paşi pierduţi prin ploaie...

    RăspundețiȘtergere
  9. ...ce-mi place mie discretia vecinilor!...model nou?

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Danela: ăsta e mai bun: The Beatles - And I love her...

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Erys: 40.000 EUR; am mers de vreo două ori cu el...

    RăspundețiȘtergere
  12. ...se mai gasesc pe-acolo posesori liberi, pe post de Talisman?...ha, glumeam...

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Erys: uite...e unul care va divorţa; are două maşini; una albă şi una neagră...; ce zici, te bagi?

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos tare peisajul!
    Cine putea sa te sune dimineata sa iti spuna un banc?
    Ma intreb daca te va suna si maine sa iti spuna altul. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. se pare ca si la tine a fost mai frumos anu trecut... pe ce lac ai umblat?

    RăspundețiȘtergere
  16. Iti spune 15 noiembrie cate ceva despre tine. Si eu care credeam ca numai mie.
    Am ascultat prea des "numai una", de aici credinta.

    RăspundețiȘtergere
  17. lumea prin ochii tai are o priveslite asa faina

    RăspundețiȘtergere
  18. da ce bine ai tinut minte ... 15-le de anul trecut... A avut o semnificatie f. speciala sau are in continuare?

    Ori e vorba doar de o memorie f. buna?

    RăspundețiȘtergere
  19. @ Septembrie: după ce standard?
    @ Brandusa: 15 da, noiembrie nu...
    @ Madalina: prin obiectiv...
    @ Paula: a fost o lungă zi în soare...

    RăspundețiȘtergere
  20. toate bune, numai ca nu ma cheama ... Paula :)

    RăspundețiȘtergere