luni, 1 noiembrie 2010

Incredibil!



 Te Quiero

Vorbeam astăzi cu o fată...
şi mă plângeam că nu mai am idei; vroiam, de fapt, să-i spun că nu mai am chef de nimic,
dar m-am gândit că efectul va fi ca al unei ghilotine...şi m-am abţinut.
După ce am ascuns ţigările unei alte fete...în glumă...şi am lăsat-o fără medicament vreo 4 ore,
că am plecat hai-hui în interes de servici, am pufnit în râs: am o idee!
Serios!
Sunt în stare să pariez că, la prima vedere, veţi zâmbi
şi că, pe urmă, am să vă dau serioase bătăi de cap!, la propriu...
E cazul să vă deschideţi agendele sau anumite pagini de pe HDD-uri...
Până una-alta, am să vă plictisesc cu imaginea.
Este cea mai proastă fotografie cu flori pe care am realizat-o în ziua de 1 noiembrie 2009,
din cauză că este singura pe care am făcut-o şi nu am cu ce să o compar...
So: anul trecut, pe 1 noiembrie, am fost în cimitirul Bellu;
florile sunt fotografiate la gura de metrou dinspre mall.
Voi pe unde aţi umblat, anul trecut, pe 1 noiembrie?
Incredibil!
Chiar nu are nimeni nevoie de timp de gândire? :)

PS: 1 noiembrie 2009...; ce mult am iubit ziua aia...


16 comentarii:

  1. Pe 1 noiembrie 2009, incercasem cea mai cumplita experienta a vietii mele. A esuat si azi sunt in stare sa rad. Nu-i ciudat ca intrebi? Sau ca-ti raspund? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cu chestia asta m-ai facut praf!...nu-mi place sa-mi amestec gandirea cu datele din calendar, precizia lor m-ar transforma...nu mi-a placut niciodata...pentru mine sunt doar...zile. poate de-aceea doar simt ca trece timpul, nu cat timp trece...

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu fara idei? Ai vazut credit fara dobanda? :)
    1 noiembrie 2009... Imi aduc aminte ce am facut atunci!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Adela: oricum, nu ai fost la Bellu!
    Ai dormit! Şi pe urmă ai fost să-ţi speli maşina şi ai făcut cumpărături la mall! Nu erai la Cluj!

    RăspundețiȘtergere
  5. ... eu ştiu ce NU am făcut ... atunci!!! Dar voi ţine minte ce am făcut azi! Yes!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. La mine în Ardeal...pe 1 noiembrie se serbează Ziua Morților...:( și atunci, ca și anul trecut, ca și anul acesta, ca și în alți ani, vorbesc cu ai mei la telefon, despre cei din familie, plecați...dincolo....

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Septembrie: sau Luminaţia; acum în glumă: dacă Transilvania e a ta, nu mă faci şi pe mine un baron pe undeva? - promit că nu te pun să plăteşti taxă de drum când ai să te plimbi pe moşiile mele :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ QED: te-ai vindecat...din cauza asta râzi...
    @ Erys: vă stă bine în armură, numai că aşchiile pot intra şi prin vizor...

    RăspundețiȘtergere
  9. :) Hai, fie......să îmi spui cam pe unde vrei moșia...! Și totuși...moșia ta o să fie mai mică decât a mea....să nu fi tu nevoit să plătești.....:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Noi ne hotarasem la ce restaurant facem nunta.

    RăspundețiȘtergere
  11. "1 noiembrie 2009...; ce mult am iubit ziua aia..." De ce? 1 noiembrie 2010 e la fel?

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Septembrie:
    1. Să fie pe unde trece A 3!
    2. Bellu: Eminescu, Nichita, Sorescu, etc.

    RăspundețiȘtergere
  13. eu stiu..am fost la mare cu lanu'. daca imi amintesc, inseamna ca a fost bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. imi place cimitirul Bellu...dar imi place primavara....
    pe 1 noiembrie eram la Balea si ninsese putin...

    RăspundețiȘtergere
  15. Păi atunci când o fi gata, o să ai și moșia ta...
    Prima alee pe dreapta, apoi stânga.....obișnuiam să învăț pe lângă Eminescu pentru examene.....

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu m-ai nimerit cu cumparaturile la mall! Not me! :p

    RăspundețiȘtergere