vineri, 12 noiembrie 2010

Altă plimbare prin viaţa mea...

1998.
Am stat la 50 de cm de o broască ţestoasă...
Păcat că nu am luat-o acasă...



1999.
Am cumpărat un teleobiectiv fix de 200 mm. Văd din balcon nişte mere şi nu pot ajunge la ele.
Măcar aşa le aduc mai aproape. Am şi acum talanga din metal. Doar am aruncat 180 de $ pe ea..., dar nu am mai folosit-o de 8 ani...


2000.
M-am îndrăgostit de statuia lui Saligny din Constanţa...
Mare greşeală am făcut. Au auzit şi alţii...şi mi l-au băgat pe gât, ca subiect de studiu...
PS: În 2007, pe latura din spate a statuii se putea citi:
TE IUBESC ALEXIK!
PUIU MEU DULCE!

2001.
Avem şi noi reproduceri după Rambo...


2002.
E bine în democratie...
Coca cola îi gratis, chiar şi în doze mici...

2003.
Toţi oamenii caută, mereu, câte ceva....
Mulţi nu găsesc, iar alţii, deşi îşi fac plinul, nu sunt mulţumiţi...de ceea ce au găsit...



2004.
Mă joc la Şirul Canonicilor din Oradea, în concediu...
şi mă plimb prin cazematele rămase din 1944...


2005.
Asta îmi place!

2006.
Abia acum văd că omul a fost coborât de pe cruce...



 2006.
 Toate femeile, după ce consumau ceva de la bar, făceau ochi lungi după băiatul ăsta...



2007.
Se mai strică şi tancurile, chiar şi când merg pe stradă...
Luaţi-l pe ăsta de aici, ca prea se uită la noi!


2008.
Un loc în care încă nu au ajuns căutătorii de metal...


2009.
Câţi porumbei sunt pe liniile de tramvai?


Pentru cine mai are timp...

 
   

13 comentarii:

  1. Niciun porumbel! Toti sunt pe langa linii :)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Măi, o idee faină :)
    Nais :)
    Dar de ce 1998-2009?

    RăspundețiȘtergere
  3. imi pare bine ca ai continuat plimbarea...
    uimitoare expresia pe care o are statuia aceea din lemn...
    eu am avut o broasca testoasa de uscat...era un broscoi de fapt...il chema Oachi si imi era foarte drag...din acest motiv l-am lasat unor prieteni care locuiesc la casa...au o gradina frumoasa si el este acum mare si fericit :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim pentru continuare si asteptam partea a treia a calatoriei! Acum trec la studiat pozele... :) Testoasa din 98 cred ca s-a suparat ca nu ai luat-o acasa, poza cu merele din 99 arata formidabil... Bietul Saligny... bombardat din toate partile, ma mir ca nu s-a clatinat...:)) Dupa revolutie, Coca Cola a creat isterie la noi... Copil fiind o beam in loc de apa si am inteles tarziu ca nu asta inseamna democratia...:)) Baiatul ala din 2006 m-a amuzat enorm! :)) Poza cu porumbei este 'de suflet'!

    RăspundețiȘtergere
  5. interesante pozele , au poveste si sunt sugestive:) frumoase:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce fain! Impresionant că ai poze încă de pe atunci. :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. "Locul în care încă n-au ajuns căutătorii de metal"-subiect de studiu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci era doar "la revedere" sau "pe curand". M-am linistit. Si dragut periplul.

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesantă călătorie ... avem uneori nevoie de un asemenea popas ...! Inspirată alegerea imaginilor ... Mă bucur că ai găsit puterea de a rămâne pe baricadă!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai continuat sirul plimbarilor prin viata ta pana in prezent?
    Nu vreau sa scormonesc dar sunt curioasa🙂
    Ai o rabdare doboratoare....
    Cum oare ai reusit sa alegi o foto dintr un an cand ai mii?!
    Probabil ca voi artistii aveti o capacitate de a selecta cu discernamant, diferita de a noastra, oameni obisnuiti🙂

    RăspundețiȘtergere