sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Kenya - the land of migrations



    
   KENYA  -  The Swahilis of Masai Mara

După câteva telefoane şi sms-uri am ajuns, în număr egal cu al unei echipe de volei, la Hobby Cafe din str. Negustori 34 ca să ne uităm la Experienţa migraţiei animalelor în rezervaţia Masai Mara (Kenya).
La uşa de la intrare anunţul a fost mai mult decât primitor,
însă a trebuit să avem răbdare cu băieţii care reglau luminile, cel din dreapta şi cel din stânga...
Dintre toate fotografiile m-am uitat la una ceva mai mult,
iar după ce am văzut o fată blondă şi una brunetă, constatând că sunt mai multe fete decât băieţi...
ne-am oprit să numărăm câteva cuburi de gheaţă în zona Piaţa Unirii, identificând singurul produs disponibil...
Dincolo de atmosferă...
Faţă de precedenta expoziţie a lui Florin Ghioca, spaţiul nu a mai fost aşa de generos,
iar lumina din sală a indus prea mult mister...
De asemenea, subiectele fotografiilor sunt ok,
însă nu am fost curios să aflu unde anume au fost tipărite imaginile...

8 comentarii:

  1. mi-a placut cel mai mult poza cu elefantii

    RăspundețiȘtergere
  2. ...adică trebuie să-mi fac cont...:(

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Madalina: interesant...
    @ septembrie: nu ai aşa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  4. da .... pacat ca nu te-am vazut sau nu te-am recunoscut . ce ma oftic

    RăspundețiȘtergere
  5. interesant:)
    mi a placut melodia aleasa:) este sugestiva...

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci, am făcut un cont, am văzut.... fotografia e..."năucitoare"...funia și vulturul (sau cum s-o mai numi) nu au ce căuta acolo....am șters contul.....

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunate poze pe facebook! Bine ca am cont... :)

    RăspundețiȘtergere