duminică, 3 octombrie 2010

Nu vreţi o broască?



Mă uit la verdele lacului pe care copacii îşi trimit siluetele...
E linişte şi închid ochii, aşteptând ca soarele să-mi fugă de pe faţă...
- Nu vreţi să fotografiaţi o broască? îmi zice un puşti, oprit pe o bicicletă în spatele meu...
Sunt urâte broaştele. Cine l-o fi trimis şi pe zăpăcit pe capul meu?
- Nu! Nu vreau!
- Dacă aţi vedea cât e de frumoasă!...
- Să rămână frumoasă...
- Merg eu pe biciletă şi vă aştept acolo, că broasca nu pleacă aşa repede...
Acolo însemna cam 100 de m de mers în arc de cerc...
Ajung acolo, iar puştiul se uită mândru la mine şi îmi arată cu mâna o buturugă...
aflată la 2 m de malul lacului, pe care trei ţestoase au ieşit la soare..
- Dacă vreţi pot să vă prind una!
Nu ar fi fost posibil....chiar dacă aş fi spus Da!
Ca la un semnal inperceptibil omului, ţestoasele s-au aruncat în apă, pe rând...
Ţestoasele fac parte din categoria celor norocoase.
Încă nu au carapacea spartă, rezultat al aruncatului cu pietre.
Nu vreţi o broască? :)

11 comentarii:

  1. Nu sunt norocoase pur și simplu sunt doar broscuțele Ninja..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. hi, hi,excelent le-ai surprins parca sunt la spectacol...cateodata trebuie sa mai ascultam si de cei mici apropos de pusti

    RăspundețiȘtergere
  3. Catalin cat pot fi de frumoase...Ma bucur ca pustiu' te-a convins sa mergi si sa le fotografiezi:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt într-adevăr urâte, dar dacă luai una, îi ţinea companie papagalului.

    RăspundețiȘtergere
  5. ... sunt incredibil de ... drăgălaşe! cum te pricepi tu să le faci ... deosebite! remarc ... Cocheta - după ce s-a oglindit în luciul apei, şi-a înălţat capul a încântare:"Priviţi la mine câtu-s de mândră!", îmbrăţişându-şi mai departe imaginea din baltă...
    Mulţumesc de întrebare, mă mulţumesc cu acestea! Poate, doar o carapace pe măsura mea ... nu se ştie când îmi va putea prinde bine...

    RăspundețiȘtergere
  6. arunca n ele cu pietre...?

    Ce dobitoci!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mai mult imaginea care se oglindeste. Par oarecum imperfecte acolo.

    RăspundețiȘtergere
  8. wow..nu am mai trecut de ceva vreme pe aici, si acum vad ca nu ma mai "satur" :)sa rasfoiesc blogul tau..
    o imagine de mare exceptie...felicitari...

    RăspundețiȘtergere
  9. @ sorinadavid: în fine, eu am fost de mai multe ori la mare...

    RăspundețiȘtergere