marți, 5 octombrie 2010

Gânduri izolate




Stă singură şi este supărată...
Nu vrea să se gândească la nimeni şi la nimic...
şi a găsit şi o metodă de a-şi izola gândurile care o supără,
atâta timp cât nu are, încă, răspunsuri la ele:
şi-a pus căştile în urechi, iar în direcţia în care se uită vuieşte o cascadă...
Chiar şi fără căşti, după 20 de minute de stat lângă cântecul apei
supărările se duc...
Iar prin mintea ei ar fi ceva de genul:
Un gând zboară pe aripi,
de fluturi,
Iar ochi-mi se opresc la o cană,
cu cafea.
Degetele se duc să agaţe un pahar,
cu vin,
Iar parfumul mi-l mută spre o masă,
cu struguri.
Nu înţeleg de ce timpul stă, iar norii
se plimbă.
Cel mai simplu ar fi să nu încerc să înţeleg
nimic.
Aş fi rămas un timp cu gândul că ştie
doar el,
Deşi eu ştiu cu mult
înaintea lui...
Vreau, oare, ceva? Ar trebui să-mi doresc
ceva?
Eu, care nu mi-am dorit niciodată, dar niciodată
nimic?
Cred că da! Ştiu!
Timpule, stai!
Mă bucur de ce am în suflet,
acum, 
deşi eu nu sunt,
niciodată,
mulţumită de nimic!
Eu...
cea cu inima arsă...
***
Їn spatele meu se deschide o uşă...
Pauza de imaginaţie s-a terminat...; păcat că nu am ajuns la final;
aşa... nu am de unde şti ce-i în mintea fetei...:),
care m-a privit în ochi, 2 secunde, iar ochii i-au trecut prin mine...
Aşadar: la muncă, sau la lucru, sau cum v-o place să-i spuneţi.
Ziua-i lungă şi...abia a început...




17 comentarii:

  1. cu sau fara plete...esti un visator...captezi si ganduri(imaginare sau nu) si imagini...care nasc ganduri...
    sa fie o posibila definitie a artistului?sau un alt fel de a-l defini....:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Pandhora: eu sunt un orb (aici ma repet...) sau un nimeni ce merge cu o luminare aprinsă...în mintea lui... în vârf de munte...

    RăspundețiȘtergere
  3. nu...
    ai vrea sa fii orb...dar nu poti...chiar si cu luminarea stinsa...vezi...si ne ajuti si pe noi sa vedem...
    stii...toata lumea face poze...dar putini stiu sa faca fotografii...
    eu...am facut doar poze...

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase versuri...Cineva este romantic:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca era doar stresata de gandul ca se duce la munca...:) Insa, caruselul imaginativ al gandurilor tale frumoase umple pina si un chip peste care se putea trece usor daca nu-i confereai darul asta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Toți, zilnic, trecem pe lângă "stările" pe care doar tu reușești să le vezi și bineînțeles, noi, nu le observăm...felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  7. ha, ha, ha...cunosc pozitia asta...am stat de multe ori asa...mi s-a intamplat chiar de curand, la munte, o alunecare in afara gandurilor dominatoare...m-am asezat pe o piatra de la marginea unei carari...si-am putut sa respir in sfarsit aerul plin de adevaruri suparatoare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu cred ca asculta un cantec care-o punea pe ganduri. Sau in casca rasuna lectia de istorie si era foarte concentrata.

    RăspundețiȘtergere
  9. Hai, spune, esti romantic? Sau patrunzi in gandurile oamenilor si le tulburi?

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Pandhora: nu am văzut ce ai făcut, dar orice drum începe cu primii paşi...
    @ Pifuneata: nu sunt versuri; când ai să vezi persoana romantică să o bagi în aparatul foto :)
    @ Anima: era patru după-amiază...
    @ Septembrie: pariezi că nu este aşa?
    @ Erys: şi fotografia cu piatra unde-i? :)
    @ QED: în facultate m-am oprit în faţa unui coleg. Nu vorbea dar i se auzea vocea: "Imperiul bizantin a respins, cu greu, atacurile arabilor"...
    Şi l-am întrebat: Cum reuşeşti?
    A băgat mâna într-un buzunar şi a scos un reportofon, spunând: Reţin mai uşor dacă mă aud povestind!
    @ Dreamer: recunosc! Nu sunt! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Inseamna ca e cealalta varianta. Dar puteai sa fii si tu o data, ca nu mureai!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ufff..Ai creat niste versuri foarte dragute...Si apropo, nu cred ca nu esti romantic:d

    RăspundețiȘtergere
  13. Vezi că se fac bani frumoşi din cititul gândurilor şi altele din categoria "mama omida" :)

    RăspundețiȘtergere
  14. ah,recunosc felul acela(al femeii din foto) de privire,sa treci cu privirea prin gand,dincolo de el.

    RăspundețiȘtergere
  15. nici eu nu cred ca esti romantic...
    se vede de la o posta! :)

    m-ai impresionat. ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. - empatie?
    - introspecţie?
    - intropatie?
    orice ar fi, e MINUNAT!

    Să-ţi spun un secret: fata priveşte cascada, ascultându-şi propriul vuiet interior... încercând să le pună în armonie ... (aşa-s fetele!).

    RăspundețiȘtergere
  17. imi place culoarea parului si am si eu esarfa ca a ei:)

    RăspundețiȘtergere