miercuri, 13 octombrie 2010

Foc încrucişat



 

După ce au cam îngheţat pe o clădire din Piaţa Presei,
încercând să-şi vadă de la distanţă casele în care locuiesc,
cele două fete s-au pus pe zâmbit în momentul în care au realizat că,
deşi stau în zone diferite, au copilărit cam prin aceleaşi locuri...
Tirul a fost cam aşa:
- Noi plecăm!
- Se pare că  nu vrea să ne lase să trecem...
- Dacă ne fotografiezi să nu ne iasă ceva aiurea...
- Să nu uiţi să ne faci să arătăm ca toate fetele tale...

24 de comentarii:

  1. Scumpe amandoua!!! :)
    Imediat ce am vazut fotografia si inainte sa citesc textul, m-am gandit ca amandoua au copilarit in acelasi judet... la doar 30 km departare...
    Mai stiu pe cineva din acelasi oras cu una dintre ele... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Observ că, până la urmă, le-ai îndeplinit dorinţa. Totuşi, nu cred că ai avut mult de lucru, fetele din zona lor fiind frumoase fără conservanţi, adică de la mama natură.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Adela: câte carate au?
    @ Mădălina: cele din fotografii...
    @ Mirela: rapid sondaj de opinie...

    RăspundețiȘtergere
  4. ... dar era cam frig acolo sus ... frumos portret dublu

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti-a iesit, iar dorinta le-a fost indeplinita.

    RăspundețiȘtergere
  6. ... la fel de frumoase! Parcă ceva mai ... misterioase, sau, puterea mea de a le desluşi mesajul (mimic) este depăşită... la câte focuri încrucişate sunt, ar fi explicabil... să te mai trezeşti şi în ... ceaţă! (noroc de ... anotimp, altfel m-aş fi considerat o excepţie).
    (nu le-a plăcut muzica pe care ai postat-o? de aici... cucuiele?)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Pifuneata: dacă ar fi fost amândouă supărate atunci aveam capul spart! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Danielle Wolf: nu se vede o umbră în nu ştiu ce loc!

    RăspundețiȘtergere
  9. ... ţi-ai pierdut de tot umbra? şi nu ştii să ţi-o recuperezi? (la cât scriu despre ... umbre, aproape că am cam pierdut sensul de bază al cuvântului - nu prin uzură, ci prin îmbogăţire a sensului ...)

    RăspundețiȘtergere
  10. Breee..frumoase fete...da ce le tencuisi asa? Lasa-le sa le respire nitel pielea maestre...ca fac riduri de tinere...

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt mai frumoase decat toate 'fetele tale' pentru ca si-au dorit asta! Imi place mult bruneta(este deosebita) dar si cealalta are un aer foarte scumpic...

    RăspundețiȘtergere
  12. ha! ha! ha! Scuze... la cât mi-am dat cu ... presupusul... a trebuit să ... operez - nu a fost ziua-mi de ... perspicacitate.

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Lanuldesecara: standarde americane, prietene...;
    la ce văd dincolo...sunt un inocent...
    @ Danielle: odată am să mă joc şi eu aşa...
    @ Anima: nu ştiu...nu văd bine la distanţă :)

    RăspundețiȘtergere
  14. ... celor "micuţi" le plac jocurile...
    ... nu ştiu cine a creat un ... precedent...! oricum, nu-s eu prima, sigur!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu stiu cum de intalnesti numai fete faine? Sau doar astea stau la poza? Sau ai tu asa o putere de convingere?

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Dreamer: 1. nu stau pe loc 2. faza zilei de azi: pun aparatul pe o fată aflată în mers...; se opreşte, începe să râdă şi spune: eu stau!, că ştiu că arăt bine...3. nu trebuie...

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce noroc ai tu, nu-ti trebuie nici putere de convingere! Cred ca fetelor le place sa se lase fotografiate.
    De pilda, uite cum se uita satena...E, ai tu ceva!

    RăspundețiȘtergere