sâmbătă, 9 octombrie 2010

Printre picături...



 
  JE T`AIME AVEC MA PEAU

Un semafor adormit pe roşu...
Picături de ploaie, mărunte, care nu iartă pe nimeni...
O fată, un căţel un troler...
Eu...
Şi mai este cineva...cel care îngheaţă timpul...
Vreau să mă uit mai bine...dar verdele a pus oamenii pe fugă...
Alerg şi eu...după nimeni!
Mă opresc şi mă uit înapoi...,
ştiind că ea va merge mai încet...
Căţelul o trage într-o parte, troler-ul e destul de greu,
dar e bine dispusă...,
iar timpul a îngheţat...

8 comentarii:

  1. muzica si zambetul frumusetii ei...perfecta combinatie...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. frumusica, nebunatica!...are trasaturile unei persoane care mai mereu e binedispusa...sau cel putin asta arata celorlalti...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum gasesti tu numai fete frumoase! Are asa o... traire, respira viata! Ochi verzi..., dantura alba, frumoasa. Catelul era frumos?

    RăspundețiȘtergere
  4. ... minunat moment! Un chip şi o expresie cât să-ţi alunge vremea de toamnă capricioasă, urâcioasă... Nu cred că era ceva mai potrivit de pus deasupra postării tale anterioare. Despre piesa muzicală... perfectă! - pentru ... o zi de weekend. FELICITĂRI!

    (putem fi puţin mai ... relaxaţi? cum reuşişi să-ţi faci complici din ... semafor, troler şi câine? cu ce i-ai ademenit? nu-mi spune! - cu ploaia de toamnă...)

    RăspundețiȘtergere