joi, 15 aprilie 2010

Misterioasa



 Am momente în care mă uit lung la ea.
Ea nu mă vede. E prinsă cu ale ei...
Tot ce face, face cu pasiune.
A muncit mult pentru asta.
Sunt ani şi ani de încercări.
Acum...reflexele i-au intrat în sânge.
Uneori mă surprinde cât de plină de viaţă poate fi.
Seara la 7 are aceiaşi agerime în gesturi şi mişcări de parcă ar fi dimineaţă.
O mai supăr câteodată, dar îi trece.
Uneori repede, alteori mai greu...dar are marea calitate că ştie să ierte.
Sunt momente în care mi se face dor de ea, pun mâna pe telefon şi o sun.
Nu o prind mereu, dar e fată bună la suflet şi mă resună ea.
E foarte parolistă. Vine de fiecare dată când este aşteptată. Dacă ştie că întârzie, telefonează:
Sunt în locul x; ajung în 15 minute...
Îi place să meargă pe munte.
Nu două-trei zile. E prea puţin...face trasee de 10 zile...
A, da...detalii...mai multe detalii...
Este blondă, cu ochii verzi şi suficient de înaltă ca să nu fie considerată măruntă.
Uneori ne mai uităm pe fotografii...Are ochi critic: Asta îmi place!, Asta nu e bună, şterge-o!
Aici mai trebuie să încerci
...
Cine o fi ea?
Mi-a spus că nu o cunosc deloc...
E misterioasă, deci...
Atunci, misterioasă să şi rămână, chiar şi azi, 15 aprilie,
dacă azi s-a întâmplat să îi postez silueta.
Dar, decretez ziua de azi ca fiind a ei...
Misterioaso...un ghem de cuvinte îţi bate la uşă...
La mulţi ani!

15 comentarii:

  1. Nu dormi domne la ora asta? Te mananca muza de turul pantalonilor?
    Ar ochii albastri? :) Si o cheama la fel? :)
    Dac-o faceai alb-negru, imi placea mai mult! Nu fata, poza! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Marilena> oamenii buni nu pot fi doar alb-negru...
    @ Anima> pont: Mazilu ştie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnu` Fudulu, in preajma dumneavoastra care va miscati precum argintul viu, cred ca toata lumea capata alt ritm.
    In locul ei v-as face cinste cu o prajitura, la o cofetarie comunista dintr-o cladire istorica.
    Sa va traiasca:)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place. Si ea si ce ai scris despre ea ! Sa-ti traiasca si sa te bucuri de prietenia ei cat mai mult...!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Danela: Doamnă...mit Gott vor!
    @ Ema: adică...Dvs cunoaşteţi persoana...

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani si misterioasei! La multi ani fericiti si linistiti si voua dragii mei!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani misterioasei cea plina de gratie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie îmi place aşa cum este, nu ar mai fi faină imaginea dacă i s-ar vedea faţa...

    RăspundețiȘtergere
  9. Din punct de vedere al frumuseţii sunt sigur...uneori este bine să păstrăm imaginea persoanelor la care ţinem doar pentru noi... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mmmmm, ce-mi place despre mine in poza asta!:)Bine c-ai facut-o tu...fotografia!Avem a multumi!

    RăspundețiȘtergere
  11. E minunat sa poti vorbi atat de frumos despre ...EA....
    EA ...stie?

    RăspundețiȘtergere
  12. Ştie, doar a comentat şi a spus: "Avem a multumi!"

    RăspundețiȘtergere