luni, 12 aprilie 2010

Închisoarea cerc






Spunea Mihai Stănescu, mai deunăzi, că îşi va vernisa, azi, o Expoziţie de caricaturi la Galeria Simeza (B-dul Magheru 20 ).
Una dintre caricaturi se referă la Închisoarea cerc, adică este vorba despre un grup de deţinuţi care se plimbă pe un traseu în formă de romb într-o închisoare rotundă...
Caricaturistul va expune cele mai cunoscute creaţii ale sale, în format original sau fotocopiate, dar şi altele de dată mai recentă, pariind că publicul va umple  Simeza...
Rămâne de văzut....

11 comentarii:

  1. Eu ii doresc din tot sufletul sa aiba cat mai multi vizitatori!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se pare interesanta ideea. Daca tot esti in inchisoare si daca este rotunda de ce sa nu ai un pic de variatie si sa te plimbi "cu colturi"? In fond, viata e asa cum ti-o imaginezi, indiferent cata libertate ai sau nu ai din afara!
    M-as duce sa vad expozitia daca as fi acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am sa iti multumesc aici pentru fotografia trimisa via Oana B. :)

    Si pentru ce ai scris in 3 martie :) Si ma retrag si ma delectez cu imaginile de pe blog-ul tau si cu randurile-gandurile tale. E liniste aici si placut ochiului si muzica e dreamy.

    Have a nice day.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Mihaela: este central, nu are cum să nu aibă...
    @ Oana> cu plăcere! nu ştiu ce v-a trimis Oana...mi-a spus că vă trimite şi am lasat-o să caute pe HDD.
    idem!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ indiscreta: pe tine te-am sărit...; vedem ce-o fi acolo...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mihai Stănescu, este un mare talent.
    Zilele trecute am trecut prin zonă şi lucra asidu la o caricatură...

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Costea: pe Magheru sau la Schitu?
    @ Mihaela: l-a cântat şi Barbra Streisand, dar ceva mai lent...

    RăspundețiȘtergere
  8. am trecut pe-acolo in seara asta...nu era chiar plin, dar erau oameni.. ..Mie mi-a placut ce am vazut...mai ales ca pe unele dintre lucrari le stiu din frageda copilarie. :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Sandra> şi eu am trecut pe acolo...te-am văzut când am plecat...a/trăgeai un băiat, de mână, să intre la Simeza...:)

    RăspundețiȘtergere