joi, 1 aprilie 2010

Dacă aş fi...




M-am trezit dimineaţă cu noaptea-n cap şi cu  provoacarea unei Scorpii / sau Gând acid în monitorul meu...
Aşa că, ce ar fi fost dacă aş fi fost...
Să vedem...

If I were a month...aş fi luna mai, înconjurat de flori.
If I were a day of the week... aş fi marţi…că tot fug unii de ceasurile rele şi nu m-ar bate nimeni la cap.
If I were a time of day... aş fi ora la care răsare/apune soarele.
If I were a animal... aş fi un cameleon.
If I were a direction... aş fi nord-vest.
If I were a virtue...aş fi....regele Ludovic al XVI-lea în ultima zi de viaţă.
If I were a historical figure... aş fi...oratorul roman care-mi poartă numele…:)
If I were a stone...aş fi mângâiat de sore, ploi, vânturi şi teleobiective.
If I were a bird... m-aş rătăci printre nori.
If I were a flower/plant...aş vrea să fiu o liană care să crească până la cer…
If I were a kind of weather...aş fi un fir de nisip ca să nu pot fi văzut decât la nivel macro…
If I were a musical instrument...as fi o tobă în sala de şedinţe de la Parlament, ca să nu mai doarmă nimeni!.
If I were an emotion...v-aş bate în geamuri sub forma unor picături de ploaie.
If I were a sound...nu puteam pluti decât liber, în America
If I were an element...aş fi al şaptelea…
If I were a song... aş fi avut numai sunete de pian şi vioară, ca să nu fiu manea!
If I were a movie... aş fi primit numai zmeuri, că Oscarurile nu sunt comestibile.
If I were a tv-series...aş fi un king între poveştile de kung fu.
If I were a fictional character...aş muri într-o carte şi aş renaşte de infinite ori, dimineaţa, sărutat de razele soarelui.
If I were a food... aş avea un miros nebun ca să-i păcălesc pe pofticioşi.
If I were a city...aş fi compus numai din zgârie nori care se rotesc după soare…
If I were a taste.. aş fi un amalgam de miere şi piper.
If I were a scent... aş vrea să fiu unic, vândut la licitaţie şi cumpărat de o sfântă, ca să rămân întreg.
If I were a color... aş muri în pensula unui artist care pune ultima tuşă în irisul lui Obama…
If I were a word...aş avea 1.000 de cuvinte ca să am o pagină numai a mea în orice dicţionar.
If I were a facial expression...aş fi de nefotografiat…
If I were a cartoon character... aş fi numai alb-negru, ca să nu-mi omor personajele într-o mare de culori.
If I were a shape...aş semăna cu ţepii unui cactus: uşor de privit, dar greu/imposibil de atins…
If I were a number...aş fi....13, că ăsta e locul pe care stau, acum, la Biblioteca Academiei Române…

PS: 10 minute; atât a durat exerciţiul meu de imaginaţie.
So, îs tare curios de modul în care Monica şi Mircescu ar jongla printre cuvinte.
Monicăi îi arunc o petală de floare, albă, care va ajunge purtată de razele soarelui până în Franţa...
Misteriosului îi trimit o mănuşă metaforică…
If ai were depinde, de acum, numai de ei…

PS: update de ultimă oră: Mihaela,  tu ai putea să răspunzi în versuri. So: de ce să te păsuiesc? :)
Iar tu, Sultanule, ce idei ai ?


11 comentarii:

  1. Boala blogosferei, leapsa, va atinse ! Noroc ca trece repede. Mai rau e cu recidiva....))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar nu esti! Doar unul singur este fara de pacat , Fiul Lui Dumnezeu, cel care ridica pacatul lumii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca as fi fost afara la soare ... probabil ca as fi facut si eu o fotografie unei petale purtate de vant...

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta se numeşte leapşa!
    Şi mie îmi place nr. 13, dar nu mai mult ca 7, amandouă adunate şi-mpărţite în jumate dau nr. perfect: 10 (nu nota).

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Ema: aoleu!
    @ Danela: m-aţi băgat în ceaţă!:)
    @ oana: Eu sunt un orb...
    @ anca: celeritate de inginer...

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoasa imagine...interesant coment

    RăspundețiȘtergere
  7. Catalin, imi cer mii de scuze, dar in perioada asta nu am deloc timp. Promit sa ma revansez cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  8. As vrea sa fiu un sentiment si atunci as fi Iubire. Dar nu sunt decat o femeie norocoasa care a primit in dar in fiecare zi una sau mai multe petale de floare.Care s-a ratacit de mai multe ori printre nori. O liana care a jinduit la inaltimi dar avand nevoie mereu de companie s-a transformat in trandafir catarator asezat in bolta....

    RăspundețiȘtergere
  9. Cam scurt exerciţiul tău. Frumos macro. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Joykarisma: aţi promis...adică...v-aţi agăţat de gât, metaforic, o piatră de moară...
    @ Monique: gambitul damei. Ce neatent am fost! Şi tocmai Dvs să mă faceţi mat!
    @ Costea: o fi frumos, dar nu e macro!

    RăspundețiȘtergere
  11. deocamdata-s in "stand by", mi-au mai ramas putine cuvinte, poate de la raceala :( ...scuze oricum pentru confuzia generata, zi faina!

    RăspundețiȘtergere