marți, 2 august 2011

Vis de august...


   
Enrique Chia - Tango  Madreselva



11 comentarii:

  1. Stiu ca visele se pot programa dar eu n-am reusit inca...
    Sper ca imaginea asta sa ma ajute cumva....macar in seara asta!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce vis frumos! Si daca privesti fiecare lucru cu multa atentie... Nu-i asa ca in el se ascunde o mica lume? :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Красиво! Это сон, когда не хочется просыпаться!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm rautate ..parca urmatorul vis era progamat peste 100 de ani ..:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place! Una e in centrul atentiei, cealalta in umbra...si cred c-or mai fi!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Wind: o seara va trece repede; w!
    @ Costea: eu vând iluzii...
    @ Ana Maria: capre negre, ciobani, ciobăneşti mioritici, zăpadă, nori, vulturi etc.
    @ Mari: sau pe care îl vrei repetat...
    @ Crisa: trăiesc 1000 de ani într-o secundă...
    @ Dreamer: cealaltă: sunt de fapt două....

    RăspundețiȘtergere
  7. mulţumesc pentru dans, dragă Cătălin... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Catherine: cu plăcere!
    PS: cred că te-am călcat pe picior :p

    RăspundețiȘtergere
  9. cred ca tie ti se va indeplinit un vis chiar in seara asta...felicitari pt expozitie!

    RăspundețiȘtergere