duminică, 14 august 2011

Apus de soare la Rânca...



Privind spre Vest...

Privind în sensul opus...

   
Mairead Nesbitt - Skidoo


21 de comentarii:

  1. Amazing! Chiar imi era dor de un apus surpins de tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. sal.....doresti un schimb de link-uri ?

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Monica: soarele acre nu se vede...
    @ Crisa: mie de un răsărit...
    @ Cristi: mi-am precizat punctul de vedere, faţă de această stare de fapt, în răspunsul de la un post de săptămâna trecută ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Gata! Nu mai am cuvinte...
    Numai sa te felicit mai pot...

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Vera: pune fetiţa şi cu faţa..., dacă este posibil.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fetița e mai mare un pic...Mă voi pune miercuri cu fața.

    RăspundețiȘtergere
  7. Rânca zici?! Mi-am purtat paşii şi pe-aici...
    Minunate fotografii! Mi-e greu a mă decide care îmi place cel mai mult, aşa că amândouă vor face drumul spre bucuriile sufletului meu. Mulţumesc, Cătălin, pentru aceste clipe ... colorate!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ M: l-ai atins cu un deget :)
    @ DW: data viitoare le pun fără culoare :p

    RăspundețiȘtergere
  9. uite, simt o bucurie cand privesc aceste doua poze, pe langa faptul ca sunt superbe ...

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Copilul: mie mi-ar fi plăcut să aduc luna mai aproape...

    RăspundețiȘtergere
  11. ma enervezi...si nu e gratis, e doar enervant :P

    RăspundețiȘtergere
  12. Aduci cerul mai aproape de noi...

    RăspundețiȘtergere
  13. Duminica a fost intr-adevar o Luna Plina superba.

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Elena: nervii peţesc noaptea...
    @ Ela: am avut un plus de 2000 de m...
    @ Ionescu: numai 30 de minute a fost aşa...

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Ionescu: parcă ai fost şi tu acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  16. De unde am fost (eu) luna se vedea la fel... Daca nu cumva si mai si.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  17. A ta a fost mai mare; mult mai mare...:)

    RăspundețiȘtergere