marți, 16 august 2011

24


 
George Skaroulis - Blue Night 


20 de comentarii:

  1. Mult portocaliu....da, merge! Maestre!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Elena: Ani, luni, zile...
    @ M.: Ce să meargă? Nici vântul nu bătea...

    RăspundețiȘtergere
  3. A, se pare ca timpul a stat in loc!
    Dar, nu a stat...

    RăspundețiȘtergere
  4. mi se pare mie,sau e rost de furtuna pe cer?
    pun melodia aceasta si ma duc pe balcon sa privesc cerul...cred ca merita combinatia.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Liniștea celei de-a doua imagini e de nedescris.
    Frumos.Cum ne-ai obișnuit de altfel.

    RăspundețiȘtergere
  6. Azi dimineata m-am minunat de pufosenia florii de colt,iar acum ma incanta minunatia cerurilor tale/mele/noastre...

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai revenit în zona unde mi-am frânt oasele prima dată... :D!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Dreamer: visează.
    @ Toteu: nu...
    @ Vera: de pe trepied...
    @ Angi: numai prima îi protejată...
    @ Costea: sau nu...

    RăspundețiȘtergere
  9. şi eu care credeam că vom vedea 24 de poze frumoase cu apusul...

    RăspundețiȘtergere
  10. da,luna a invins...
    am facut si cateva poze...
    fain e sa ai aparat foto ca al tau.

    RăspundețiȘtergere
  11. ..de visuri implinite. Ah, numai daca as putea pastra apusul intr-o sticla, sa coloreze cerul furios al iernii...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ah....m-ai facut fericita ! Sufletelul meu iti zambeste :) Superbe !

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Sophie: sunt simple...
    @ Zbor: ţi-l poţi imagina...
    @ Crisa: trece fericirea :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu siguranta , insa stiu ca vei avea grija sa imi oferi alta ...:P

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Crisa: eu uit mereu de apus...
    @ Elena: până acolo unde se aud, matinal, şoaptele mării...

    RăspundețiȘtergere