marți, 3 august 2010

50




În majoritatea cazurilor plătesc cu cardul...
Dar mai am 50 de lei rătăciţi, în cazul în care POS-ul nu funcţionează...
Problema este că sunt obişnuit să primesc numai bonuri, chitanţe, etc...
Într-o zi am plătit cash...
Am luat apa tonică, bonul şi am plecat...
Peste o oră am realizat că cel puţin 40 de lei nu erau la locul lor...
Spre seară am ajuns la magazinul cu pricina...
M-am uitat la casieră şi am zâmbit...
Nu v-aţi luat restul!, mi-a spus ea...
Şi eu care credeam că nu-şi va mai aminti nimic...






9 comentarii:

  1. O fi venit între timp garda financiară, i-a făcut zetul şi i-o fi găsit surplusul în casă. Pentru a nu fi înghiţiţi de buget, prin confiscarea de către comisari, casiera s-a chinuit niţel şi şi-a adus aminte de clientul cel mai aiurit dintre toţi şi a promis că-l va căuta şi îi va da restul înapoi. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ...eu cred ca purtai palaria ...cu pricina...

    ps/palaria a fost atractia principala cand am clicked pe "urmariti"-ul de pe blogul tau:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Aşa am păţit eu cu mapa cu actele în Franţa, numai că cei de acolo cu documentele mele nu prea aveau ce face...

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Mirela: săraca femeie...
    @ MyEyesOnyou: undo clicked! :)
    @ Ancahotineanu: le puneau la muzeul Universităţii: ce au mai pierdut românii în Franţa...
    @ Veronique: nu!, nu ai fost atentă!...România este prima "putere planetară" care a colonizat oameni pe jumătate de Lună...acolo am fost! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Costea: ştie Veronique...; dar nu era greu de observat...

    RăspundețiȘtergere
  6. Culmea era să fi plătit cu cardul şi să nu-ţi fi luat restul... :)

    RăspundețiȘtergere