vineri, 20 mai 2011

Rătăciri cotidiene...



   
Luigi Ionescu- De ce ?

8 comentarii:

  1. Maine, ma voi duce sa scot mierea pe care au preparat-o albinele din aceste minunate flori...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eşti fan-tas-tic! De trei zile mă ... spânzur pe sub salcâmii-n floare şi nu cutez de a realiza, din ce-am pozat, nicio postare! Minunată fotografie!
    Ce-i drept, salcâmul a-nnebunit mai peste tot la fel, numai că nu toţi ochii deschişi sunt pentru el...

    PS: continui să mă uimeşti cu muzica ce o alături! Numai gânduri de bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Anima: nu te grăbeşti? :)
    @ DW: odată, cândva, a rulat un film cu titlul Cei 7 magnifici...
    @ Septembrie: de neatins...
    @ Calator spre infinit: cerul din stânga...

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar așa!M-am rătăcit în parfumul lor...

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Vera: iar albinele ţi s-au încurcat în păr...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok, nu mi-l mai amintesc chiar în deamănunt... dar cred că nu strică să reiau antrenamentul la tir cu armă, cu aparat, cu pană... numai să nu mă risipesc în van, până va fi vremea de a bate coasa şi de-a trage întâia brazdă prin ierburile din poiană...

    RăspundețiȘtergere