miercuri, 25 mai 2011

Norii mei nebuni...


 


  Michael Lington - A new day  

Ieri a fost un cer teribil de frumos.
Nu toată ziua...
Din păcate, cele mai frumoase imagini se văd atunci când nu ai aparat,
iar eu nu am avut acumulatori decât pentru câteva cadre...

PS: de astăzi şi până Luni voi avea reacţii întârziate...din motive de poziţionare.
Este posibil să nu mai pot întoarce vizitele.
Însă...voi recupera :)
Sau nu :p
 

22 de comentarii:

  1. in fiecare zi cerul poate sa fie teribil de frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. cerul....mereu altfel...mai ales cand este albastru...eu sunt sigura ca cerul este un magnet :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Smalldot: privit de sus...
    @ Pandhora: pentru priviri...
    @ Vera: ai suflat în ei :P
    @ Foto+grafie: sau nu! :)
    @ Ogarafgan: la capătul lumii!
    @ Green: Salutări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cei din straturile superioare sunt diafani dar cei apropiati noua par atat de concentrati incat parca stau sa explodeze! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut si eu cerul de ieri si l-am fotografiat cu acumulatori din nascare, numai ca nu pot reda imaginea intr-un fel vizibil obisnuit...dar pot sa zugravesc o stare pe care o vad si la alti purtatori de cer la foto-ochi si de capete in nori ,,zdruncinate`` de cate un fulger de bucurie ca pleaca :) ...undeva departe

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-am spus eu ca esti cu capul in nori ...

    RăspundețiȘtergere
  7. in prima cele 2 tabere se tatoneaza; in a2a lupta e in toi :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Norii tai nebuni si frumosi...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Iar dincolo de acei nori nebuni,e o raza de lumina!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumosi nori..si eu admiram zilele trecute niste nori minunati..si i-am pozat doar in gand :)..oricum..inca multe nu-mi ies chiar asa cum le vad in poze :D

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Josephine: mai vrei fotografia aia de pe Magheru?
    @ Ghiocelul: sau să se topească...
    @ Daniela: Undeva departe...; cânţi cu mine? :P
    @ Veronica: am stins pipa păcii :)
    @ Sophie: nu m-am gândit să le şi împac...
    @ Fata (...): numai nebuni...:)
    @ Angi: la mine au fost raze...
    @ Fly: şi când vor ieşi ce ai să te faci? :)
    @ Foto + grafie: când nu poţi să simţi un ceva în vârful degetelor, acel ceva nu există...

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Dreamer: mi-a arătat Josephine un cadru cu un sărut de zahăr; promit că săptămâna viitoare îl voi posta...

    RăspundețiȘtergere
  13. las un semn de vizita aici, langa norii tai nebuni, dupa ce am trecut "cu durere de cap" pe langa trandafiri, plopi si flori de castani, vazute intr-un mod superb. daca globul de sticla ar fi fost intrebat azi ce mi-a placut, ar fi raspuns in numele meu: "lumea vazuta prin ochii tai, catalin!"

    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Sorina: printr-un singur ochi :)

    RăspundețiȘtergere