miercuri, 19 octombrie 2011

O picătură de Românie...



 
Nimic nu mai contează



22 de comentarii:

  1. ... şi o picătură de toamnă. Excelentă coloristică! Unde ai surprins frumuseţea asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Geanina: uite că nu!
    @ Vera: mă voi întoarce; am ajuns cam târziu acolo...
    @ Crisa: enervantă...
    @ Carmen: după ce am trecut de un om care păzea un măgar...

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca nimic nu mai conteaza....Numai ca nu ne dam seama!

    RăspundețiȘtergere
  4. poate trebuie sa dai un refresh la pagina cand intri:)..si poate ca da

    RăspundețiȘtergere
  5. Soluţiile simple nu au şanse de reuşită...

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa arata si Apusenii mei:).De vis!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Dreamer: ceva blochează.
    @ Angi: donezi 1% din ei? :p

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari pentru super pozele pe care le faci! Sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Mădălina: în iarba uscată...
    @ Ana Maria: sedusă şi abandonată...
    @ PC: încă nu sunt super...

    RăspundețiȘtergere
  10. O picatura verde aurie..minunat surprinsa..seamana si cu Apusenii mei :). Mi-a placut si melodia.."nada tiene importancia si tu estas aqui.."

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Flay: o picătură omorâtă de ninsoare...

    RăspundețiȘtergere
  12. In care loc din Romania ai facut poza asta superbaaaa? :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Anima: într-un loc în care te-ai plimbat şi tu :p

    RăspundețiȘtergere
  14. Oricine doreste ,poate sa-i vada in toata splendoarea lor chiar 100%.:)
    Cat despre cat pot dona?Dau exact tot ce am...cat pot cuprinde cu privirea indiferent in ce parte privesc.

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Angi: cât am mai colindat şi pe acolo...

    RăspundețiȘtergere