joi, 20 mai 2010

Contraste

Cam aşa s-a jucat vremea ieri...

17 comentarii:

  1. Ieri ai fotografiat norii astia grozavi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, la 7.30, 13.25, 16.10 şi 18.35...

    RăspundețiȘtergere
  3. amazing shots Catalin... I can actually imagine things on your photos! love it!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lupta dintre norii abi si norii negri...

    RăspundețiȘtergere
  5. iar tu te-ai jucat foarte frumos cu obiectivul...

    RăspundețiȘtergere
  6. ultima e faina...astea le faceai cand vb cu mine la tel? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Christinne L: au câştigat cei negri...
    @ MF: erau doar în şedinţă...
    @ Mihaela: dar nu prea mult...
    @ Ellenaa: la penultima a fost telefonul...

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoși, frumoși! măreț! magnific! Și vorbesc serios, dar mă refer la acoperișul lumii :)
    Ce e mai frumos decât un cer albastru pictat cu nori deasupra capului? În orele de servici, nu în cele de dormit de obicei .... deșiiiiii ......

    RăspundețiȘtergere
  9. Cam asa sunt si vietile noastre.

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Anca> sunt supăraţi zilele astea...
    @ Marilena: de acolo lumea se vede roşie...
    @ Dreamer: schimbătoare...

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunat ! Ma bucur ca vremea te-a lasat sa intri in jocul ei :).Felicitari ... ultima intradevar este superba!

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place cum ai intors-o. Vroiam sa spun ca vietile noastre sunt cu bune, cu rele. Uneori nori, alteori soare. Aici lipseste soarele. Avem doar variante de nori.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ultima poza pare desprinsa dintr-o fresca a lui Michelangelo Buonarroti...Superbe!

    RăspundețiȘtergere
  14. Joc norii-n palme ...a cata oara?
    Si de-i furtuna....sau senin....
    Nu las minunea din ei sa moara..
    Si tot profundul sufletului...in declin.
    Mai spune-mi ...iar....cu suave soapte,
    De unde vin...unde se duc??
    Oare ce culoare ei sa aibe??
    Oare?......mai sopteste-mi...si ma culc.....
    Si voi visa-n culorile iubirii,
    Poate si rosu...poate roz....ori poate alb...
    Sau peste a marii dragi intinderi,
    Pluti-vor ei.....ca si un magic dalb.....

    ..tu dormi.....
    dar stii....."norii mei nu sunt albi, rosii sau gri , nici grei sau pufosi.....norii mei sunt alcatuiti din toate culorile pamantului, padurilor sau marilor.....cerul meu e dragoste pura iar norii mei, ingeri jucandu-se chicotind.....norii mei au gene de Femeie.....
    norii mei au Ochii tai frumoshi
    Dragostea pura e zborul.....iar eu urc , prin jocul lor..
    si apoi , iti cad printre gene
    Cerul fara nori e minunat si limpede ca marea ta , linistita si intinsa pana la orizont
    Dar de norii mei NU sunt pe cer - marea mea, marea ta,marea noastra ,e doar o acuarela ,stangace de copil...
    deoarece marea ta are doar cer....
    iar cerul meu are si nori..
    Norii mei.

    RăspundețiȘtergere