vineri, 8 iulie 2011

Sub sărutul luminii...



   
It's  Impossibile



Întâmplarea a făcut ca piesa de teatru în care ai început să faci repetiţii
şi în care te-ai angrenat cu un entuziasm fără margini,
dorind apoi să renunţi, să fie planificată pentru întâlnirea cu publicul.
M-ai căutat pe fugă, spunându-mi că premiera va avea loc într-o marţi, de la orele 19,
urmând să-mi comunici data...atunci când o va stabili regizorul.
Îmi spui că ţi-ar place să fiu acolo şi, fără să stau pe gânduri, arunc câteva vorbe: Ok! Mulţumesc!
Te aud spunând că de fapt tu îmi mulţumeşti, iar eu bâgui că încă nu am făcut nimic.
Pleci pe fugă, evadând dintr-un prezent blurat şi căutând un viitor capricios.
Orele nu se lungesc mult, iar regizorul mă sună, spunându-mi că mă aşteaptă la premieră
şi comunicându-mi data.
Ştiu că ştii că am idee despre dată, dar eu mă fac că nu ştiu, uitând că ştii că ai ştiut odată...
Nu voi dormi în noaptea asta, aşteptând să vii şi să plecăm la capătul lumii...



13 comentarii:

  1. Suflet blând,ce frumoasă imagine!E una din acele imagini pe care mi-ar fi plăcut să o fi făcut eu...

    RăspundețiȘtergere
  2. asteptarile sunt cele care dau un sens sau altul aceluiasi lucru...cum se potrivesc lucrurile laolalta? trebuie sa astepti ca sa vezi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Vera: pariez că ai să faci o fotografie mai frumoasă decât a mea...
    @ Erys: îi voi spune albinei :)

    RăspundețiȘtergere
  4. E bine cum a iesit, chiar daca stie ca stii... ALbinuta...

    RăspundețiȘtergere
  5. ...but...it's just impossible...

    RăspundețiȘtergere
  6. wow..ce macro..sam asta, este de neegalat :)

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoasă poveste ... sub sărutul luminii

    RăspundețiȘtergere
  8. O capodopera! zise, Anima...

    RăspundețiȘtergere
  9. frumos simtit...
    ca un sarut,ca o declaratie...
    nu putem decat sa zicem mersi.
    si acest mersi...e totul...nazuintele,chemarea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulţumesc, fără ca să poţi "bâgui că încă nu ai făcut nimic"!

    RăspundețiȘtergere
  11. E foarte frumoasa! De ce sub sarutul luminii?

    RăspundețiȘtergere