marți, 29 noiembrie 2011

La margine de lume...




   
Al Caiola - ''The guns of Navarone''


10 comentarii:

  1. cand unii stateau in ceata, altii se bronzau la soare..

    RăspundețiȘtergere
  2. Tora ! Tora ! Tora !29 noiembrie 2011 la 17:42

    ,,Ai grijă cum mergi pe acolo.Te poţi întâlni cu lupi sau urşi...,,

    RăspundețiȘtergere
  3. cateodata as vrea si eu sa am un astfel de coltisor doar al meu, la margine de lume.

    RăspundețiȘtergere
  4. in acest caz mi-ar placea sa stau la margine

    RăspundețiȘtergere
  5. Blogul asta este elixir pentru suflet!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. E frumos acolo, la margine de lume...tare frumos

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Smalldot: da, la 8 am :)
    @ Catherine: peste 2500 de m; nu este mult.
    @ TTT: m-am întâlnit cu urme de urs :)
    @ £avi: nu sta pe loc...
    @ Crisa: 1700X4...
    @ Sophie: bate vântul acolo...
    @ Ana Maria: îl cumperi? :p
    @ Vera: depinde de vreme...

    RăspundețiȘtergere