luni, 28 noiembrie 2011

Deasupra norilor...



   
  Tumse Hi - Jab We Met

22 de comentarii:

  1. Catherine...are dreptate..ne lasi fara cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Mădălina: da, cântecul :p
    @ Catherine & Crisa: mai am câteva :p

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mai spune..ca o sa mai vrem :) si vei fi nevoit sa ne mai oferi ...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Pătrățel: este un traseu de 9 ore, cu pauză de numai 30 de minute...
    @ Crisa: da, muzică se mai găsește :p

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat ..atunci fotografie si muzica sa fie :P

    RăspundețiȘtergere
  6. În prima fotografie zici că e spuma oceanului...
    Foarte frumoase. Bravo

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu pot spune că a doua nu-mi place foarte mult, dar prima... mă înnebuneşte! Eeei, şi muzica... Da, acesta este... Albastrul meu de dincolo de nouri... Superb! Eşti... genial!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nori de frisca!
    Creste semete!
    Muzica desprinsa parca din rai!

    RăspundețiȘtergere
  9. deasupra norilor...Olimpul...zeii nici nu mai conteaza...
    totul e pur si ireal de frumos in prima fotografie...

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Crisa: mai multă muzică? :)
    @ Vera: aproape că aşa pare...
    @ Dreamer: şi de când ai tu monopol? :p
    @ Angi: prefer crestele :)
    @ Pandhora: depinde de vreme...
    @ Geanina: am uitat să joc la loto :)
    @ Iulian: am alergat mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  11. cand ai noroc in dragoste nu mai ai si la bani!

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Geanina: locuiesc la nr. 13. Norocul meu este total! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. trebuie sa sari de 3 ori in fiecare picior pe canal cu 4 gauri :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Tora ! Tora ! Tora !29 noiembrie 2011 la 16:57

    Toamna a trecut...ca prin vis!
    Să sperăm că şi Cea care bate la uşă ne va răsfăţa...cu gânduri albe... ca-ntr-o călătorie în eternitate.
    Superb!

    RăspundețiȘtergere