miercuri, 9 noiembrie 2011

Alte nuanţe...



   
 Jean Louis Levant - Say


12 comentarii:

  1. Imi place poza:) este un peisaj frumos.


    P.S. astept raspuns la comentariul de la postarea anterioara :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Toţi oamenii caută răspunsuri, iar când le găsesc...aproape toţi nu sunt mulţumiţi de ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. cum sa nu-ti doresti sa stea timpul pe loc?...macar asa, vechi, lipit de urma toamnei...

    RăspundețiȘtergere
  4. Da..., frumoasă-i toamna cu dealuri galben-ruginind, cu munţii-n zare albăstrind... potecile deja-ncărcate cu ierburile necălcate... Îmi plac peisajele tale, mă poartă pe căi de visuri...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum reușești tu să prinzi frumusețea lucrurilor în imagini...frumos

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Erys: locurile se mai schimbă...
    @ DW: nu văd munţii, însă am observat oile din cadru...
    @ Ioan: este locul cu cea mai bună lumină, indiferent de momentul zilei...
    @ Vera: alergând după cei care sunt în faţa...

    RăspundețiȘtergere
  7. îmi place cum îi gardul prins pe pom.iar iarba aia un pic uscată şi ciufulită... are miros de vară, domnule! parc-aud cosaşii ţiuind...

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Catherine: aşa au făcut economie de bârne la gard :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cataline..Cataline... nu am stiut ca te pricepi si la ...pictura:P Ti-a iesit un tablou minunat :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Diverse: abia acum îl văd : :)
    @ Crisa: numai la geometrie descriptivă :)

    RăspundețiȘtergere