luni, 16 decembrie 2013

Spiritul timpului...


   
Roberto Arduini - Whispering Winds
  

16 comentarii:

  1. necunoscut, mereu strain
    timpul rataceste din plin
    si se-mparte inegal la toti
    la cei vii si la cei morti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-un timp nedefinit
      Cand visele-ti alearga
      Te voi striga noaptea, negresit,
      Ca sa-ti vorbesc de Marea Moarta. :)

      Ștergere
  2. de multa vreme n-am mai ascultat si melodia pe care o postezi alaturi de imagine...acum am facut-o...la casti...superba, ca sa zic asa...si se "pupa" de numa cu imaginea...adicatelea ca sa ma esprim elevat...
    expresivitatea imaginii in percutii de culoare ce se-mbina mirobolant cu sunetele ce confera vivacitatea operei ce se vrea a fi preludiul unei ierni uscate...
    uffff !!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce face cafeaua din oameni - percutii mirobolante. :)

      Ștergere
    2. ne ne ne...de ce estragi din contextu' care este ?!!
      am zis "se-mbina mirobolant"....
      si cafa nu beau seara..doar ce m-am adunat p'acasa da pa drumurile care ieste...si am impodobit..mama...si bradu'...uite ii fac acum o poza sa-l vezi si tu ... :)))

      Ștergere
    3. Am mai vazut astazi pe cineva cu steaua.
      Nu stiu de ce atata graba...:)

      Ștergere
    4. graba ????!!!!
      aici si-au impodobit brazii a doua zi dupa Thanksgiving...si apoi se merge la cumparaturi pana de Craciun...si de fiecare data se mai pune un pachet sub brad...eu de asta l-am pus pe o masuta...sa fie loc mai mult ptr cadouri,,,toata lumea stie ca eu cred in Mosu'...chiar si Mosu' stie ca eu cred in El si-mi adduce daruri multe.. :)))

      Ștergere
    5. Data viitoare ar fi mai fericita ideea cu impodobitul bradului in zona Unchiului Sam incepand cu Ziua Independentei. :)

      Ștergere
  3. Si daca timpul asta ar sta pe loc un pic...
    As vrea sa il intreb:
    Cand era mic, tot repede trecea?
    Sau se oprea minute si locuri admira! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine are rabdare si zambet de miere
      Timpului audienta ii poate cere
      Si vor vorbi cate in luna si stele
      Despre a mantiei vreme. ;)

      Ștergere
  4. The light , colors and composition are lovely.

    Greetings, Joop

    RăspundețiȘtergere
  5. E portocalie zarea
    Iarasi iarba e ca marea,
    Doar copacii desfrunziti
    Stau in iarna dezveliti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plopii desfrunziti cerul saruta
      Colorand zarea cu soapte.
      Iarna acopera iarba cu bruma,
      Iar susurul marii ii tare departe. :)

      Ștergere

  6. Your work is wonderful. An image well composed with a lovely song.

    · hugs

    · CR · & · LMA ·


    RăspundețiȘtergere