sâmbătă, 7 decembrie 2013

Când porumbul fiert bate vinul...



Nicholas Gunn - Entering Twin Falls
  

20 de comentarii:

  1. Też lubię taką kukurydzę :)
    Îmi place, de asemenea, porumbul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si cu pofta mea ce facem!? Sa nu -mi spui sa mi-o pun in cui...:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pretu-i mare, taraba plina, iar doritorii sunt de prins cu arcanul...:)

      Ștergere
  3. Eu aleg vinul fiert alăturat la niște carne de porc mai grasă. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu aleg vinul fiert, dulce si parfumat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu parc-as vrea un langos..indifferent de pret...
    mai e ceva cu usturoi.. dar nu vad ce...aici se mananca foarte mult usturoi..adica se pune chiar si-n supa.. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Scovergi ardelenești cu brânză sau usturoi"...
      Voi sunteți mai aproape de China - se importă mai ușor usturoi - ;

      Ștergere
  6. Hai mai! Acum ma faci sa ies din casa sa cumpar porumb! :))
    Naiba ma pus sa intru aici! :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ora asta nu se mai găsește decât vin fiert...:)

      Ștergere
    2. Tocmai asta e... aici nu gasesc vin fiert dar porumb gasesc! La supermarkt! :))
      Am plecat...:))

      Ștergere
    3. Sigur o bucată nu costă un EUR...:)

      Ștergere
  7. e o scuza. daca servea vin fiert, nu dadea bine la public. :)

    RăspundețiȘtergere

  8. Your black and black is great. You are an expert in street photos.

    · hugs

    · CR · & · LMA ·


    RăspundețiȘtergere