duminică, 1 decembrie 2013

Parada militară de la Arcul de Triumf (01.12.2013)







8 comentarii:

  1. Am vazut-o la TV si mi-a placut, sincer! Emotionant...
    Sigur ca se vor gasi unii care sa spuna una, alta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost liniște la galerie, în comparație cu anii trecuți, chiar dacă au fost două persoane care au strigat "Jos...", după plecarea VIP-urilor, iar 15 cameramani s-au bucurat că au avut ce să mai filmeze...

      Ștergere
  2. Extraordinar!
    Imi place ce si cum ai vazut....

    Ps: sa nu vii cu povestea aceea cu orbul..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un japonez care stă pe muntele x vorbește cu un japonez care stă pe muntele y și-i spune vecinului: "Vezi musca ce stă pe vârful muntelui meu?" Răspunsul japonezului de pe muntele y a fost următorul: "Nu o văd, dar o aud!"
      PS: japonezul de pe muntele y este vecinul meu...:)

      Ștergere
  3. si fasolea cu ciolan si micii si berea unde sunt? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...trebuie sa ai putina rabdare: sigur va mai fi o reluare la Tv. :)

      Ștergere
  4. la care tv? tv-ul meu e doar pentru filme. :)

    RăspundețiȘtergere