miercuri, 11 decembrie 2013

Dialogul...



Michael Hopp - RENOUNCEMENT
   

25 de comentarii:

  1. pot sa am si imaginea color ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pastrat numai varianta bw...

      Ștergere
    2. pacat..eu vedeam imginea aceasta in niste tarnish colors.... :)

      Ștergere
  2. Tot sa dialoghezi intr-un cadru atat de fain si atat de sus....:)

    RăspundețiȘtergere
  3. as fi ales sa numar formele de pe tavan. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa stai intre "dantele" la taifas.... ce cadru mai placut poate exista, intr-o zi rece de decembrie?! :)
    Hapoy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Very nice photo and composition.

    Greetings, Joop

    RăspundețiȘtergere
  6. Oare discuta amandoua despre regele Soare? Crinul francez l-au lipt pe tavan! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt influente franceze in arhitectura cladirii, mai ales ca arhitectul s-a numit Paul Louis Albert Galleron...;)

      Ștergere
  7. un dialog la inaltime :)
    eu as fi ramas cu "ochii in tavan" :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Îmi Place !
    Să ai o seară liniștită și faină.

    RăspundețiȘtergere

  9. It is a marvel of photography. You got a perfect tonal range of grays.

    · hugs

    · CR · & · LMA ·


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perhaps if I did not see women I did not realize the picture...

      Ștergere
  10. tavanul este coplesitor.
    seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Când revii la sentimente mai bune faţă de culori? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. :)
    eu am titlul "vin fiert" și al naibii dacă e ceva legat de subiect! doar în mintea mea! :)
    acum m-am liniștit, văd că am nimerit fără să vreau (ooo, asta mă caracterizează!) un nou curent foto! Că și aici, de la dialog la poză e ca de la vin fiert la cer!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...acum constat că volumul este la minim, însă nu-i mare diferență: Dialogul mut :)

      Ștergere