duminică, 20 martie 2011

De la capătul lumii...


Deşi am ajuns la capăt,
locul de care am tot fugit mereu şi mereu,
mă bucur că am fost însoţită de soare
şi de curioase priviri.


   
  Claude  Ciari - Aquarius




Mă întorc pe acelaşi drum,
aşteptând ca lumea să se bucure, ca şi mine, de cerul curat.


Deşi direcţia e greu de ales,
la un moment dat gândurile mi se intersectează, tăind linii în zăpadă.


Schimb sensul de mers,
căutând soarele din priviri şi mergând în direcţia lui.


Îmi mai trag sufletul...o idee sau cât să-mi arunc două plete în vânt...


Sunt în întârziere şi trebuie să mă grăbesc,
deşi ştiu că nu voi fi lăsată niciodată în urmă
de inimile care se gândesc la mine.


Mă afund ca orice om...însă am răbdare,


ştiind că, spre final, drumul devine ceva mai lin.


Şi încă ceva:
am uitat să mă prezit: eu sunt cea care s-a întors de la capătul lumii...





15 comentarii:

  1. intotdeauna cand trec pe aici, vad lucruri foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasă poveste și fericit personaj!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, privirea mi-a fost curioasa, nu mai am rabdare si ma duc sa o salvez de avalanse probabile...

    RăspundețiȘtergere
  4. Salutări dintre ruine, să ne aduci nişte aer curat şi o rază de soare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Fabulos!Felicitari!...Prima fotografie,în special,îmi place tare mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoos! O încântare! Mulţumesc!
    Despre "toată lumea" şi "cer curat"...
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  7. alb, albuleţ, albăstrui... frumos şi domnitza cam nepregăttiă pt munte, dar s-a oprit la fix...

    RăspundețiȘtergere
  8. Faină prima!
    Prea multe după, care nu mai erau necesare :))))

    Aiiiii fooooost la muuuuunteeeeeee?????????????!
    Ntz, ntz, ntz

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Pacatoasa: acum ai vreme să te uiţi, că mergi încet, dar vor trece cele 90 de zile...
    @ Septembrie: povestea ei..., personajul meu...
    @ Madalina: şi dacă era un băiat ?
    @ Dan: cam ai dreptate...zăpada s-a înmuiat...
    @ Costea: din ce am observat...pe Berzei nu prea mai sunt ruine...
    @ Iulia: altfel nu o fotografiam...
    @ Vera: da, cerul a fost...fabulos; eu mă opresc la antepenultima...
    @ Monica: mulţumesc!...dar pentru ce? :p
    @ Daniela: sunt deja ameţit :P
    @ Roxana: ce face muntele...
    @ Carmenuta: mai are şi ceva roşu...fără mâneci...
    @ Ogara: ce să-ţi fac dacă tu dormi ziua?

    RăspundețiȘtergere
  10. ... se simte aerul curat ... bună treabă

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Cristian: şi căldura soarelui...

    RăspundețiȘtergere