miercuri, 30 decembrie 2009

Miere şi fum



M-am săturat de nebunia cu 3 D. Aşa că nu am să trec pe lângă Ateneu...
M-am săturat de petarde aruncate în cap de nişte puşti teribilişti sau de maturi căsătoriţi temporar cu lichidul lui Bachus.
M-am săturat de urările politicienilor de la miezul nopţii, indiferent de barca în care se găsesc.
M-am săturat de gropi născute în senin pe carosabil şi de maşinile care nici la REMAT nu au ce căuta, dar pe care şmecherii le-au înscris în Bulgaria şi le folosesc în traficul din România.
Şi lista poate continua....

Nu m-am săturat de prieteni, indiferent de numărul lor, cărora, pe lângă La mulţi ani!, le doresc să aibă un Revelion ca şi conţinutul borcanelor din imagine: de miere! 2010 să vă aducă binele din părţile proaste care se trâmbiţează, deja, în mass-media şi un zâmbet în colţul buzelor. Nu veţi căpăta un rid, însă fericirea îşi va găsi destinaţia.
După va rămâne fumul amintirilor, cu sarea şi piperul lor, indiferent de om.

3 comentarii:

  1. Frumos....La multi ani , Catalin!
    Am mancat ieri cea mai buna miere din viata mea -era luata de la Bruges doar ca imi trebuia o plasa , asa ca am luat borcanul artizanal doar pentru plasa. Ajunsa acasa am gustat si mierea, fost extraordinara...mmm.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte buna fotografia! Ha,ha!...Nu m-as fi gandit! La multi ani - si buni sa fie ei!...

    RăspundețiȘtergere