duminică, 20 iunie 2010

Uno, dos, tres...



Fata, venită tocmai din Mexic, a vrut să-şi fotografieze o colegă lângă trei pui de căluşar...
Ai noştri au înţeles ce vroiau fetele, numai că sunt obişnuiţi cu aparate mult mai rapide...
Astfel, din momentul în care bruneta apăsa pe declanşator,
mai dura cam trei secunde până aparatul înregistra imaginea.
Aşa se face că fata număra: Uno, dos, tres, ca să ştie poporul când este afacerea gata.
Numai că ai noştri se mişcau după uno, iar fata zâmbea şi încerca să mai fotografieze încă o dată...
Şi tot aşa, până când s-a lăsat păgubaşă...



8 comentarii:

  1. ...eu raman cu privirea pe fotografiile tale minute in sir...sunt superbe, as spune ca sunt mai frumoase decat realitatea...poate pentru ca acea secunda de expresie in realitate ar fi trecuta cu vederea...

    RăspundețiȘtergere
  2. wwwow. Frumusica foc...

    Dar si fotografiile de la postarile anterioare sunt la fel de reusite.

    Transmit mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa fata!mai conteaza pana la cat numara?;)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Erys: cam aşa mă uit şi eu la fotografii...
    @ Monique: şi cu foarte mult bun simţ şi mândră când spune că vine "from Mehico!"
    @ P. Ionescu: aşa să fie; mulţumesc!
    @ Tasha: dacă nu număra nu îmi atrăgea atenţia...

    RăspundețiȘtergere
  5. bueiiiiiiii, fir-ar m-a pus naiba să dau drumul la miuzichie :))))) și nu mai mă pot desprinde de calc :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    DANSEZ și DANSEZ, traaaaalalala, undostres, undo stres

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Ogarafgan: dacă ai plecat aseară...să fi văzut cum tropoteau şi cum se auzea de lângă scenă...

    RăspundețiȘtergere
  7. Tipele din Mexic sunt frumoase şi deştepte. Am avut ocazia să cunosc o tipă din Celaya cu mult bun simţ care când promitea ceva se ţinea de promisiune...

    RăspundețiȘtergere