joi, 17 iunie 2010

Picături galbene



Este trecut de 11 noaptea şi îs la munte...
Facem planul pentru a doua zi...trei fete vor să vadă răsăritul soarelui şi să culeagă rododendroni; cineva le-a spus pe ce traseu să meargă...; ar trebui ca a doua zi să plecăm devreme, la 5 am.
Şi s-a făcut cinci dimineaţa...; afară-i teribil de multă lumină...
Bat în uşa iubitoarelor de rododendroni, mai încet, să nu le sperii, iar pe urmă mai tare, că poate-poate mă vor auzi...
Slabe speranţe...
Îmi iau rucsacul şi plec; îniţial am mers pe traseul marcat până când am observat că drumul avea forma unei litere S şi am folosit scurtături.
La 5.35 a răsărit soarele...
Bruma de lumină ce a ajuns până la mine s-a oprit pe două flori...
galbene şi singure
într-o mare de aer curat...

6 comentarii:

  1. frumos cade lumina, în special pe cea din dreapta ... şi bine le-ai prins ... fetele au mai apucat să culeagă ceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicatete, culoare, viata. Dimineata e prospetime. Nici ca puteai prinde florile intr-o ipostaza mai buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cele doua fete erau de fapt doua picaturi galbene ale muntelui,stralucind cuminti in marea de aer curat....
    Le simt mireasma....Multumesc.

    RăspundețiȘtergere