sâmbătă, 26 iunie 2010

M-am îndrăgostit!



Dacă tot s-a anunţat noaptea institutelor culturale...
am mers, de curios, să văd cum respiră lumea printre picăturile de ploaie,
ce alergau  prin oraşul adormit...
Vizitatorii sunt ca într-un pelerinaj: sosesc grăbiţi, se opresc câteva zeci de minute, fac ceva fotografii, mai zâmbesc unor cunoscuţi şi pleacă la fel de grăbiţi, nu înainte de a se uita cu insistenţă la ştirile on-line pe care le primesc pe mobile...
Cine are chef mai stă la un pahar cu apă, cu suc, cu bere sau cu vin, din partea casei.
Şi, din tot puhoiul de lume care a fost prin institute, o fată mi-a căzut cu tronc.
Este modelul perfect: nu are riduri,  are ochi frumoşi, nu este machiată strident şi nu vorbeşte deloc :).
Şi, în timp ce mă uitam în ochii ei, mi-am adus aminte de Dragoste la prima vedere...
un cântec de care m-am îndrăgostit...
cândva...




PS: am văzut-o şi pe mama fetei; este artist plastic...

11 comentarii:

  1. e aproape perfecta...doar ca nu e calda :)
    merita iubita...privita...iubita...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da măi, bun songul. Pare rău că nu venii, un pic :) poa mă îndrăgosteam și io! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. bre va potriviti.ea are ochii mari si gura mica...tu, invers :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmmm...

    O sa spun mai mult...dupa ce ne spui despre artista...
    (i clicked)






    spui de ...artista

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci toata lumea cauta perfectiunea:)
    Melodia este superba si nemuritoare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Aha...e perfecta! ca nu vorbeste,nu-i asa?:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa inteleg ca preferi femeile care tac? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Pandhora: îi lipsesc inelele de pe gât...
    @ Ogarafgan: am fost singur...
    @ Ellenaa: adică sunt tătar!, după concluzia ta...
    @ MyEyesOnyou: nu o cunosc, dar spunea cineva, azi, că aseară a stat la eveniment până la două noaptea; în rest, din ce am văzut în 15 secunde, este o fată cu idei
    @ Tasha & Anima: nu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesante gusturi ai fratioare! Fotografia imi place. La fel si "fata", dar totusi...

    RăspundețiȘtergere