miercuri, 5 decembrie 2018

Povestea celor trei copii...



Este blond, seamănă leit cu Ewan McGregor, are cca. 1.70 m, ține în mână o doză de bere și vorbește cu un brunet, cu un cap mai înalt decât el, care aduce cu Joaquin Phoenix.
- Brunetul: Bine, mă, eu pot să-mi cumpăr două beri, iar tu nu ai bani decât de una?
- Blondul: Nu mai am bani...
- Brunetul: Cum nu mai ai bani, că abia am luat banii!
- Blondul: Păi...a trebuit să dau 600 de lei, ca să se ducă aia mică la creșă...
- Brunetul: Cum, tu ai un copil?
- Blondul: De fapt sunt doi copii și am dat 500 de lei și pentru creșa băiatului...
- Brunetul: Cum? Tu nu ești însurat și ai doi copii?
- Blondul: Am trei copii!
- Brunetul: Ai trei copii?
- Blondul: Am o fată de patru ani și doi copii de doi ani...
- Brunetul: Ai trei copii cu două femei!
- Blondul: NuAm trei copii cu trei femei!
- Brunetul: Trei copii cu trei femei?
- Blondul: Primul copil de patru ani stă cu maică-sa. În urmă cu doi ani, după ce am luat banii, am fost cu o fată. Stă pe strada unde lucrez. După câteva zile am fost cu altă fată. Stă la două străzi de noi. După nouă luni m-a sunat prima fată și mi-a spus să vin la maternitate, că a născut. După două zile m-a sunat și a doua fată și m-a chemat la maternitate. Și am ajuns la maternitate. Asistentele mi-au pus în brațe și fata și băiatul și am ieșit pe hol. Atunci au venit fetele și m-au văzut că le țin copii în brațe și s-au luat la păruială. Eu stam și mă uitam la ele... Fata care mi-a făcut băiatul nu ține la mine. A plecat la părinți. Cealaltă merge cu mine, nu pleacă la maică-sa, indiferent de cât de greu ne este. Într-o zi n-am avut bani să plătesc gazda și am fost dați afară, în zăpadă. Am împrumutat bani de la lume și am găsit o altă gazdă, cu 150 de lei. Era o cameră fără lumină, fără gaze și stam la lumina lumânării, mai rău ca la țară... Cum să nu-i dau bani pentru creșa fetei?
- Brunetul: Și fata de patru ani?
- Blondul: O mai văd câteodată, când îmi mai trimite mă-sa poze cu ea. Uite, stai să ți-o arăt pe telefon. Uite, o veziCând am văzut-o i-am zis maică-siiFă, nebunoTu nu vezi cum arată fataE bolnavă și tu o ții acasă?
- Brunetul: Și ea ce a zis?
- Blondul: Ce să spună? Că nu e bolnavă. A vrut să fie machiată și a machiat-o! Auzi! Să machezi o fată de patru ani!

5 comentarii:

  1. Un mic rezumat de viitor roman, extrem de interesant! Ce memorie ai! :)
    Cred ca Mos Nicolae te inspira!
    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Boa tarde, linda imagem em sintonia com a bela historia que certamente tem continuação.
    AG

    RăspundețiȘtergere
  3. An interesting dialog between the Blond and the Brunette.
    He stopped to look at something what captured his attention. I like his shoes :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Una escena de calle muy bien compuesta en la que el triángulo formado por los personajes del fondo no resta protagonismo al personaje de la bicicleta roja.
    Un abrazo,

    RăspundețiȘtergere