duminică, 15 septembrie 2013

Amalgam de respirații...



Karunesh - Goa sunset
  

20 de comentarii:

  1. Eu simt ca imi pierd respiratia! Exista salvamar prin zona?;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salvamari nu, insa pentru cei norocosi ajung baietii de la SMURD si cativa scafandri...;)

      Ștergere
    2. Pai mai am un loc pe bicicleta subacvatica. Daca stau frumos la rand vor castiga si un premiu...;)

      Ștergere
    3. Locul disponibil pe bicicletele subacvatice este pentru animalele de companie - sunt reconandate pisici, avand in vedere ca ele nu au nevoie de casca de protectie (doar au noua vieti) :)

      Ștergere
  2. eh..DA...asta da combinatie..place la ochiu' meu critic...mult...
    muuuuuult...cum ar zice un pretin de'al meu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu riscul de a mă repeta...: A luat foc cerul. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pompierii sunt la refacere - doar a fost ziua lor in 13 septembrie...:)

      Ștergere
  4. FANTASTIC this photo....... great composition and colors.

    Greetings, Joop

    http://joopzandfotografie.blogspot.nl

    RăspundețiȘtergere
  5. Gâfâie cerul... Cel putin pneumonie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma lovise melancolia si tocmai ce ma pregateam sa dau friu liber sentimentelor si sa scriu asa intr-o nota romantica si usor pesimista, dar... ma impinge curiozitatea sa citesc primul comentariu si evident raspunsurile! Ce crezi? Mi-a disparut complet inspiratia :)) Am ris aseara de una singura si l-am chemat si pe sot sa-i arat si lui minunata imagine si "interpretarile critice"! :)) Nebunie! As vrea sa merg cu voi la o expozitie de pictura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt greu de convocat autorii comentarilor la o expozitie de pictura - doi sunt in Italia,unul in Olanda, unul in Cehia, unul in SUA, doi in Romania si doi in Franta...:)

      Ștergere
    2. Veniti la Paris, la Centrul Pompidou, acolo avem ce comenta!

      Ștergere
    3. Astazi, dupa 2 pm, ar fi ziua perfecta: va ploua cu intermitente pana ce va apune soarele. :)

      Ștergere
  7. Un loc magic...pe care tu l-ai inghetat grozav

    RăspundețiȘtergere