luni, 9 aprilie 2018

Similitudini..




Nu știu cum ne-am găsit sau ce ne leagă;
Pe lumea asta n-avem viitor,
Iar gândul că sfârșitul e aproape
Deschide fără milă răni ce dor.

Cum ne-am chemat, fără-a rosti cuvinte,
Fără-a ne ști și fără niciun plan
Nu știu nici azi, dar nici nu caut să aflu;
Orice răspuns ar fi oricum în van.
(...)

Și știu că greu am să te scot din suflet,
Căci îmi vei curge-n vene ca un drog
Și îmi vei fi și orizont și casă;
Nicicând nu va fi loc de epilog.

Când va fi vremea să te rupi de mine
Să pleci fără a mai privi-napoi,
Să fereci ușa și să arunci cheia!
Să uit pe veci ce-nseamnă "amândoi"...
                                                          (Ana Kos, Iubire fără epilog)


8 comentarii:

  1. Putin crispata - suparata!
    Poate avea o conversatie complicata! :)
    Nu stiu daca m-ar inspira trio-ul din spate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Your photo made me smile. Thank you.

    RăspundețiȘtergere
  3. Parece como si quisiera unirse a las mujeres del cartel, que no deja de seguirla con la mirada.

    Hay camino que une y hay caminos que separan...la decisión de tomar un camino u otro, queda determinado por las circunstancias y por una meditación profunda de lo que es conveniente.

    Besos

    RăspundețiȘtergere
  4. Magnífica fotografía de calle cargada de de fino humor. La mujer parece mimetizarse con el anuncio y el instante es perfecto.
    Un abrazo,

    RăspundețiȘtergere
  5. Hasta la mirada parece similar. Cuatro pares de ojos que te vigilan mientas tomas la fotografía.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere