duminică, 11 noiembrie 2012

Solitudine...





11 comentarii:

  1. exclamatia mea a fost: "OOOOOOOOOOO !!!!!!!" mare de tipar...
    cand vrei sa-mi atingi coarda sensibila ..postezi imagini cu cai...
    eu si "Scorpia"...ah, mai este si Doina... suntem marile admiratoare ale acestui superb animal...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scorpia s-a incurcat cu un OZN in jurul unei pasari care nu stie decat sa bata vantul cu aripile :), iar Doina spera sa se poata teleporta acolo unde au ajuns prigoriile :)

      Ștergere
    2. "aaaaaaa !!!" mic de mana..sa-nteleg c-am ramas singura admiratoare ?!!!
      aici vine iarna...acum e la munte, unde a nins mult...in aer se simte miros de iarna...si mi s-a facut de stat in casa, la foc de lemne si muzica buna...iar am uitat sa cumpar "ceva" de baut ...:)

      Ștergere
    3. Eu am trait Toamna cu suflet de iarna, la propriu...O vei vedea peste doua ore si o idee...

      Ștergere
  2. Frumos exemplar!! Apusul soarelui și căluți au un loc apartel în inima mea:)...îmi trezesc emoții și sentimente speciale...ador eleganța și spiritul liber ce îl emană....

    RăspundețiȘtergere
  3. Scrie: creat de Catalin.
    Calul asta e creat de tine? Tare fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Postul este creat de...
      Calul? Calul nu există!
      Fiecare vede acolo ceea ce i-ar place să vadă...

      Ștergere